applsn Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 føler meg som en skikkelig dårlig mor i dag..lillegutt ligger på rommet ved siden av oss, men det er mur vegg mellom rommene så jeg må ha babysitteren på om natta for å høre han.. men i natt så har den blitt fri for batteri, så den har slått seg av..så jeg våknet kvart over ni men da sov han og sover fortsatt.. men han bruker å våkne i seks tiden å gråter helt til han får melk eller til at jeg tar han opp..av og til sover han til i åttetiden..men jeg klarer ikke å slippe tanken på at han har sikkert gråtet leeenge før han har sovnet igjen uten at jeg har hørt han.. huff stakkars lille gutten min:(
Anjamor Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Samme skjedde her i dag. Bare at jeg våknet litt før. Fikk dårlig samvittighet, men de har jo ikke lidd noen nød når de har sovnet igjen. Tror bare at de får en vane med å våkne til samme tid hele tiden. Vesla lever hvertfall i beste velgående og det regner jeg med at lillegutt gjør også
applsn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 han var så blid når han våknet nå..så jeg regner med at han har ikke hatt noe fare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå