Gå til innhold

jentenavnet iriell

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere? fikk høre dette navnet for noen uker siden av en bekjent..kan ikke huske å ha hørt det er et navn en gang jeg men;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hørt det før..tenkte med med med gang på mariell!

men det er sikkert et fint navn, det!

iriell..jo..dess mer jeg hører det, jo mer liker jeg det..hm..iriell..

Skrevet

personlig likte jeg ikke det navnet. skjønner ikke hvorfor folk skal gi barna sine de merkeligste navn. tenk hver gang hun skal presentere seg - så må hun sikekrt gjenta navnet sitt. ingen grunn til å kalle barna sine ting som de kan bli mobbet for. tror ikke det er så kuult å hete noe som ingen andre heter jeg da, men det er nå min mening.

Skrevet

Minner meg om "irrasjonell", jeg vet ikke helt hvorfor. Syns ikke det er pent, men det er vel som andre navn, man liker det hvis man blir vant til det.

Skrevet

Jeg synest det var veldig fint.

Synest det er kjekt at man velger navn som ikke er så vanlig. Alle heter jo emma eller julie. Eller tidligere Linda og Anne.. Vil heller hatt et navn som ikke 4 andre i klassen har liksom.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg synes det var spennende og anderledes! :) Høres ut som om det er engelsk. Men hvis jeg var deg hadde jeg sjekket hva det betyr, litt kjipt om det har en stygg betydning på et annent språk!

Skrevet

dette kunne fungert fint som et mellom navn... =) kjempe fint navn, men ville nok ikke brukt det som 1 navn.

Og jeg for min del har et navn som 1500 heter og priser meg lykkelig for det:=) Hadde 5 aleksander i klassen og 3 christina samt 3 Julie. Ungene mister identiten sin etter min mening... Vi har valgt navn som ikke er super sjeldent, men som ikke er poppis heller.

Skrevet

jeg kunne ikke brukt dette navnet...er litt enig med hun litt lengre oppe her,at barn skal slippe å ha navn som de enten må forklare,eller bli mobba for. vi har verken valgt vanlig eller uvanlig vi..bare etter det som vi syntes var de peneste navna og uavhengig av hva de betød eller hvor på navnelista de sto:o)

ikke helt enig i at unger mister identiteten med å ha navn som er like andres..er da ikke navnet som hovedsaklig former den du er som person..

Skrevet

Dilldall! Sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...