Gå til innhold

Har barn godt av å gå barbent ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på grusen og slikt.

Jeg har hele tiden innbilt meg at de har det best med sko eller sandaler ute. Men fikk høre av en annen at det hadde bare godt av å gå barbent på grusen. Det var ikke så vondt for de å tråkke å stenene siden de var så mye lettere en oss.

Jaha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var dette siktet til min 14 mnd gmle gut!

Skrevet

På gresset er det nok godt, men på grusen? neej

Skrevet

Jeg vil påstå at de har godt av å gå barbent over alt jeg! Det hjelper bl.a. på balansen, og det er jo så godt å gå barbent!!!

Skrevet

Jeg vet ikke jeg...

Men husker fra jeg var liten selv... i forrige årtusen, at jeg sprang barbeint hele sommeren... og da var det ikke vondt å tråkke på grus... Nå derimot...

Synes du skal se an. Du kan jo prøve å se. Og du ser velo fort på'n om han liker det eller ikke...

Skrevet

Datteren min gikk masse barbeint da hun var mindre. De går mye lettere enn oss så det er ikke vondt for dem.

Min datter stavra avgårde på grusen åsså gikk hun inn på gresset og ut på grusen igjen :-)

Liker h*n ikke å gå på grusen så er det jo bare å ta på skoene igjen, men h*n kan jo få prøve seg...

Skrevet

De sier jo at det å gå barbeint er gratis fotsoneterapi. Så ja, jeg tror alle har godt av å gå barbeint ute.

Skrevet

gutten vår løper barbeint ute - og det tror jeg er bare sunt. Om det er vondt, så sier han fra eller går et annet sted.

Skrevet

Ja, barn har godt av å gå barbent ute. Det har vi også!

Skrevet

Tror ikke de har vondt av å gå barbeint ute..

Men man må se an forholdene litt.

Småen får gå barbeint om han vil ,men på hytta må han ha sko på, der er det masse sånne små "brennesler" i gresset.

Må jo se an om barna vil selv eller ikke.. Noen unger springer jo på grusen uten problemer mens andre syntes det er ubehagelig.

Skrevet

Nei, la han gå barbeint du :)

Skrevet

Såklart, deilig å gå barbeint vel :D Får nuppereller av sånne unger som hviiiiner og må bæres når de må gå to skritt på grusen...

Skrevet

Ja det har de:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...