boble <3 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Heia snuppa:0) Blir en tur for å shoppe litt nå snart, etter det skal jeg prøve å sole meg litt:0)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 hihi... glemte helt at jeg var innpå her jeg shopping ja? hagemøbler eller ? jeg har lyst til å gå ut å shoppe jeg og, men jeg tror ikke jeg gidder alene... fikk litt penger av mamma igår til å kjøpe meg litt sommerklær.. vurderer også å ta md meg ipod'n og sette meg på takterassen og sole meg litt... men kjedelig det og alene.. haha.. skal ikke være lett nei... mannen din da ? er han frisk igjen ?
boble <3 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 ÅHHH snille mammaen din:0) Blir nok hagemøbler ja og litt babyting:0) Er ikke helt sikker på om han er helt frisk enda, han sover enda, men mente i går at han var frisknok for shoppingog cupen til store gullet i kveld. Husk sol kremen om du setter deg opp da:0) Hvordan gikk visningen i går?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 ja, hadde ikke klart å vente til neste uke med å få handla noe sommerklær... jeg rant jo nesten bort igår... Gøran kom hjem igår med blemmer på ryggen.. han står jo og legger tak på et bygg i kongens gate i bar overkropp og ikke smørt seg... det var ikke lurt.. så igår kjøpte jeg solfaktor 30 som jeg sendte med han på jobb... sier seg selv at han kan ikke stå 8 timer i solsteika uten å smøre seg... har kjøpt solkrem til meg selv og, så jeg skal smøre meg ja Det kom ingen igår for megleren fikk ikke tak i dem.. men vi skal ha visning ikveld.. så får håpe noen kommer da..
boble <3 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Krysse fingrene for dere i kveld, håper , håper det ordner seg nå:0) Vet ikke om jeg kommer på treffet enda. Er fotball trening til gullet frem til halv sju, så er det avsluttning etter det... Mulig jeg kommer etter da sånn som sist. Mye som skjer av aktiviteter for gullet fortiden og vil så gjerne være derfor han selv om det ikke er "min" uke.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 skjønner det at du vil være med på det hvis du ikke kommer kan vi jo alltids ta et treff på dagtid en annen dag bare å rope ut på fredag drar jo Gøran.. så da er jeg hjemme alene i uke, da har jeg nok av tid... tror det blir et stusselig treff imorgen.. tror ikke det er så mange som kommer...
boble <3 Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Melder på deg når fotballen begynner å nærme seg slutten jeg, kommer sikker etterhvert altså. Skal få til cafe besøk til uka ja, eller kanksje piknik om været holder seg bra? Skal passe på sånn at du ikke kjeder deg i hjel mens din kjære er borte :0)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Godt å høre men nå skal jeg ut i sola.... du får ha en fin dag da så snakkes vi *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå