*keiko med jente og gutt* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg våkner av leggkramper, dte er rett og slett hel j***** noen som har noen gode tips. Noe jeg kan gjøre for ikke å få legg kramper???
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Drikk et stort glass melk før du legger deg, evt ta kalsium tilskudd! Og en banan før sengetid skal også hjelpe!
Annie Bailey Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg får samboern til å massere dem. og dunke og riste litt i leggene. + massere inn tigerbalsam. Det fungerer kjempebra. (jeg har spurt både på apotek og jordmor Siri og begge sier at man trygt kan bruke dette når man går gravid) Jeg har vært plaget med slike kramper i perioder i mange år og dette er det eneste som har fungert på meg så langt. Får jeg ikke stoppet det så blir det verre for hver natt.. Det er sikkert fordi jeg ikke klarer å tøye ut skikkelig.
Marolla Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Flett sammen tre ulltråer og knyt de rundt ankelen. Det avmagnitiserer beina litt. Jeg våknet hver natt med kramper, men det ga seg etter at ulltråden havnet rundt foten. (Det er egentlig anbefalt å ligge med ullsokker, men hvem klarer vel det i denne varmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå