Snupsidupsi Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er d noen som bor i Skien her? Jeg bor ikke der nå, men regner med å flytte dit i løpet av sommeren. Er opprinnelig trønder, men bodde i Skien fra 2001 til i fjor. Lurer derfor på om hvor mange her inne som er i Skien? Jeg har forresten termin 8. oktober.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg flytter til Porsgrunn nå til fredagen Jeg er opprinnelig fra Ålesund, men samboeren min er fra Porsgrunn..
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er ikke fra Skien, men Porsgrunn som jo er farlig nærme
Snupsidupsi Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Så koselig å se at d er flere. Porsgrunn og Skien... D er jo så nære at d får gå! ;-D Når har dere termin da? Vet dere hva dere får? Har dere noen barn fra før osv. Vi venter gutt vi. Og vi har ei jente på 20 mnd fra før. Mannen min er Skiensgutt, så d er derfor vi vil bo akkurat i Skien. Er d noe bim-treff og sånn i Skien eller? Jeg står foreløpig med fødested St Olav jeg, men håper d blir Skien før fødsel. =) Fødte forrigemann i Skien også. Veldig førnøyd med føden på sykehuset, men IKKE med barsel =( Hører nesten ingen andre som er misfornøyd, så jeg var nok bare uheldig (hadde enderommet, så jeg ble nok sikkert glemt litt kanskje...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå