bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 satt ute og da jeg lente meg fram begynte det å klø og strekke skikkelig i huden på rumpen, første jeg tenkte var, åh nei nå får jeg strekkmerker. senere på dagen så jeg meg i speilet. og joda. strekkmerker nedover rumpen. det var veeldig pent. heldigvis kom de sånn at ingen ser de om jeg har på bikinitruse.
nybakt_mamma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 har også fått masse fine strrekkmerker på rompa. eller nærmere inni rompesprekka..hehe trodde ikke det var mulig. det er den eneste plassen jeg har fått..
Småbarnstreff Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Sitter ute og skal IKKE lene meg framover slik at rumpa sprekker, hehe! Har noe som er enda verre jeg da, og som ikke kan skjules av bokinitruse: Åreknuter!
Småbarnstreff Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Oj, kanskje jeg og har fått strekkmerker i rompesprekken uten å vite det! Har ikke sjekka der jeg altså. Må få barnets far til å sjekke når han kommer hjem fra jobb...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 he he... nie for all del, ikke len deg framover, uansett hva du gjør. he he.. er jo rart, har fått på rumpen og puppene, men ingen på magen enda. *bank i bordet*
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 skulle stå nei, ikke nie
Nina-med passasjer Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 haha,godt og se at det ikke bare er meg...kikka meg i speilet her om dagen og der så jeg noen røde streker rett ved rumpesprekken.helt øverst. holdte på og le meg ihjæl jeg.trodde liksom jeg skulle få noen på magen før DER liksom.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå