Vorin med nr 3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg våknet i natt pga smerter i rygg og mage, og lå våken og jamret meg i over to timer. Det var da rett før jeg ringte føden, men så klarte jeg heldigvis å sovne. Hva kan dette ha vært? Noen som har opplevd det samme? Kjenner jeg er helt øm i spes ryggen i dag. Kjente babyen godt i natt, og har kjent han i dag, så jeg regner med alt er ok med den lille. Smertene kom ikke i rykk og napp, men var konstante, selvom de varierte litt i intensitet. Takker for svar!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Jeg har selv hatt mye vondt i magen og ryggen. Så lenge babyen gir tegn til liv så er vel det greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå