Gå til innhold

Hva kan det ha vært?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i natt pga smerter i rygg og mage, og lå våken og jamret meg i over to timer. Det var da rett før jeg ringte føden, men så klarte jeg heldigvis å sovne. Hva kan dette ha vært? Noen som har opplevd det samme? Kjenner jeg er helt øm i spes ryggen i dag. Kjente babyen godt i natt, og har kjent han i dag, så jeg regner med alt er ok med den lille.

Smertene kom ikke i rykk og napp, men var konstante, selvom de varierte litt i intensitet.

Takker for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Jeg har selv hatt mye vondt i magen og ryggen. Så lenge babyen gir tegn til liv så er vel det greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...