Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode tips til å få baby på 6 uker til å begynne med smokk?? Har prøvd 5 forskjellige typer.

Når skal jeg gi opp?

Er det mange som begynner senere enn 6 uker med smokk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vetle var 2 mnd da han begynte med sutt. Det er bare å være tålmodig å prøve masse om man vil de skal ta sutt. Har du prøvd nuk sine? det var de som funket her. Har hørt mange som har samme erfaring:)

Skrevet

nei, har ikke prøvd Nuk. Skal ut å kjøpe i dag. Hadde du prøvd lenge da han begynte?

Skrevet

begynte å gi han sutt da han var 14 dager så ga vi vel han den ganske regelmessig til han plutselig tok den. Ammer du? Da kan det føles rart og annerledes med en sutt i munnen.

Skrevet

ja jeg ammer. hun fikk smokk allerede på sykehuset da hun var innlagt på nyfødtavdeling i noen dager. Men etter vi kom hjem har hun ikke villet ha den, bare av og til når hun ikke griner. hvis hun griner er det helt nytteløst-blir bare mer sint!

Skrevet

prøv å gi henne den mer når hun er i godt humør så hun ikke bare assosierer den med grining;) Ellers er det bare å være tålmodig. Men for all del, noen babyer tar bare ikke sutt.

Lykke til da:)

Skrevet

Min lille på 4uker har begynt å venne seg til sutten allerede, men hun fikk mm på flaske i starten og vi bruker ammeskjold. Kjenner flere som har brukt alt fra 8uker til 8mnd på å få barnet til å ta sutten..

Trikset med min lille var uansett å bare terge henne på leppene og ytterst i munnen.. Ikke trykk den helt inn før hun begynner å sutte, da blir hun bare irritert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...