Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er 38 uker nå på vei....og hører at bekkenet stablilserer seg i slutten, slik at bekkenet er mindre vondt når man går .... føler det slikt av og til, men er for det meste fortsatt veldig vondt.... :`( Hvordan er det med deres bekken ? Har dere merket det er blitt bedre nå når det nærmer seg slutten ??
Snart mamma! :) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er også, ifølge BIM, 38 uker på vei nå. Bekkenet mitt føles faktisk litt bedre! Det var skikkelig ille rundt uke 33/34, men nå er det faktisk helt okey! Såklart, det er jo ikke supert, men mye bedre er det i alle fall=)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 hm..jeg er en da på overtid i dag, og har ikke hatt store problemer med bekkenet før nå. Men de siste to dagene har det vært ordentlig kranglete, låser seg og er ordentlig vondt. Var vel ikke så oppmuntrende dette men..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Hmm.....litt varierende da.....neida, er ikke på jakt etter oppmuntrende svar ...men ærlige =) Da kan jeg egentlig forvente det ene og det andre....hmm....jaja Takker for svar jenter =)
Marolla Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Har fremdeles ikke noe problemer med bekkenet når jeg går og står, men har veldig vondt når jeg snur meg om natta. Innimellom låser det seg når jeg skal sette meg ned på do også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå