Espoir Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Og håndkrem? Jeg synes den gjør nytten, jeg, så jeg trenger ingen dyre kremer til sånt.
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Enig! Brukes over alt, bare ikke i tryne.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jepp..bruker kun Spenol jeg. Til ansiktet også. Gjordt det i noen år nå, etter at jeg hadde prøvd de fleste ansikts kremer, men ingen som funket ordentlig for meg.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg bruker spenol, ser ikke poenget med dyre kremer så lenge den funker! Også så billig da... Men bruker den ikke som håndkrem.
Gemini77 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Kjøpte den for første gang nå for å ha på jobben som håndkrem da jeg skrubber hendene flere ganger om dagen (jobber i lab). Funker veldig bra. Ganske overrasket faktisk.. :-)
snirkeline Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Syns den funker like bra som en dyr krem.Bruker den i ansiktet også jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå