FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Sitter sammen med ei venninne og skal finne hotel i Oslo neste helg, men alle er jo svindyre!!! Noen som vet av et billig hotel? Må jo ikke være i sentrum, men ikke så langt unna at det blir vanskelig å komme seg nedover. (Gardermoen og ski er uaktuelt, for å si det slik.)
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Hvor ligger den? Og har de en nettside? Telefonnr?
supergyda Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hvis du mener førstkommende helg, da får du et problem. Shippingmesse + Bislett Games = ikke en seng ledig i flere mils omkrets fra Olso sentrum. Jeg vet, for jeg har prøvd selv.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Linne hotell - utafor sentrum, men greit til Stortinget med banen på et kvarters tid.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Oj,når kommer du til oslo? Men skal dere bo på hotell? Hva med M?
Ella i farta Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Vi bodde på best western west hotell...veldig fint, ålreit frokost ligger på frogner ca 15 min gange til karl johan...masse utesteder og restauranter i hotellområder. www.hotell.no finner du det. Tror mamma betalte 900 kr for et dobbeltrom for oss to en natt
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Er helga 15. til 17. så er ikke førstkommende helg. Jeg og lillegutt kommer nå på fredag, men vi skal bo hos marianne og Jakob. Er et vennepar av oss som kommer nedover neste helg, og trenger hotel. Ja, de er medlemmer i coop. Hvordan får man slik rabatt da? Noen bestemte hoteller?
Lille pastill Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Hvis det ikke kreves høy hotellstandard, ville jeg prøvd Anker Hostel. Veldig billige rom som ser helt greie ut.
ana baroma Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Få tak i et coopmedlemskort hvis du ikke har et selv, og se på coop.no, klikk på hotellkupp. Det er veldig billig og bra hoteller! Fikk opp SAS i nydalen og SAS park blant annet... Da koster det 1398 for dere to:)
supergyda Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Det var jeg som blingset på dato. Det er 15. - 17. som er problemet i Oslo, alle senger opptatt.
♥2 små gull♥ Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 http://www.gtahotels.com/ http://www.hotell.com/
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2007 Ja, vi fant ut at det nesten måtte være den helga. Alt var jo opptatt!!! Fikk heldigvis ordnet det med coopkortet. Billig hotel midt i byen. Tusen takk 1for hjelp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå