Gå til innhold

¨Billig hotel i Oslo? Haster litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter sammen med ei venninne og skal finne hotel i Oslo neste helg, men alle er jo svindyre!!!

Noen som vet av et billig hotel?

Må jo ikke være i sentrum, men ikke så langt unna at det blir vanskelig å komme seg nedover.

(Gardermoen og ski er uaktuelt, for å si det slik.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bondeheimen

Skrevet

Hvor ligger den?

Og har de en nettside? Telefonnr?

Skrevet

Hvis du mener førstkommende helg, da får du et problem. Shippingmesse + Bislett Games = ikke en seng ledig i flere mils omkrets fra Olso sentrum. Jeg vet, for jeg har prøvd selv.

Skrevet

Linne hotell - utafor sentrum, men greit til Stortinget med banen på et kvarters tid.

Skrevet

Er du coop-medlem? Da kan du få Coop Hotellkupp :)

Skrevet

Oj,når kommer du til oslo?

Men skal dere bo på hotell?

Hva med M?

Skrevet

Vi bodde på best western west hotell...veldig fint, ålreit frokost ligger på frogner ca 15 min gange til karl johan...masse utesteder og restauranter i hotellområder. www.hotell.no finner du det. Tror mamma betalte 900 kr for et dobbeltrom for oss to en natt

Skrevet

Er helga 15. til 17. så er ikke førstkommende helg.

Jeg og lillegutt kommer nå på fredag, men vi skal bo hos marianne og Jakob. Er et vennepar av oss som kommer nedover neste helg, og trenger hotel.

Ja, de er medlemmer i coop. Hvordan får man slik rabatt da?

Noen bestemte hoteller?

Skrevet

Hvis det ikke kreves høy hotellstandard, ville jeg prøvd Anker Hostel. Veldig billige rom som ser helt greie ut.

Skrevet

Få tak i et coopmedlemskort hvis du ikke har et selv, og se på coop.no, klikk på hotellkupp. Det er veldig billig og bra hoteller! Fikk opp SAS i nydalen og SAS park blant annet...

Da koster det 1398 for dere to:)

Skrevet

Det var jeg som blingset på dato. Det er 15. - 17. som er problemet i Oslo, alle senger opptatt.

Skrevet

men fortsatt muligheter med coopkortet:)

Skrevet

Ja, vi fant ut at det nesten måtte være den helga. Alt var jo opptatt!!!

Fikk heldigvis ordnet det med coopkortet. Billig hotel midt i byen.

Tusen takk 1for hjelp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...