Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Åssen føles bekkenløsning?? Lurer nemlig på om jeg har fått det.. Føles ut som noen har knea meg midt i.. Eller som om jeg har hatt MASSE sex i samme stilling over en kort periode,bare at jeg ikke er sår. Er bare ubehagelig/vondt... Det begynte i går etter jeg hadde hatt masse kynnere. Er ikke så ille i dag,men i går kveld var det vondt å gå. Og skikkelig ubehagelig å snu seg i senga..
kisso Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Bekkenløsning kan arte seg forskjellig. Noen har en del vondt i halebeinet andre i lysken og stråling nedover lår.... Jeg har nå hatt bekkenløsning siden uke 22-23 tror jeg, begynte vel før det men det var da jeg gikk til legen hvertfall. Jeg har vondt i skambeinet, under symfysen, og i lysken og nedover lårene....skikkelig vondt. Går til fysioterapi og har nå fått bekkenbeltet. Må holde meg masse i ro, noe som gjør at dagene bli laaaaaange..... Huset flyter også ettersom jeg ikke er supervaskeren lengre, min mann gjør litt men ikke den ivrigste.. Gå til legen til tidlig, hvis det er bekkenløsning er det viktig å sette i gang tiltak snarest mulig så du slipper bli verre. LYkke til!!
*RutIetutt* Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Sitter mest mellom bena på meg også. I lysken og stråler nedover på innsiden av lårene. Kjenner det også i halbenet, rumpa og på utsiden av lårene. Kjennes ut som om noen har revet av meg bena og satt de på igjen sånn på halv åtte:o/ Har bekkenlåsning som kjennes ut som en kniv i korsryggen også. Er vanskelig å gå og nesten umulig å snu seg i sengen...(
moaas Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 hei:) eg sliter og enormt med bekkenet for tiden....kjennes ut som om eg revner fra symfysen og ned til mellomkjøttet....det er gruuuuuuusomt,og blir bare værre og værre:( man føler seg som en andemor når man må dra på butikken og hendle...saaaaaaaaaakte vagging på meg...uhu;) å snu seg i senga,er en vits....man tror jo man skal dø litt for hver gang man snur seg,og når magen er så stor,så er det ikke så lett å finne gode stillinger heller da....sukk... men,men...det går nok over...bare 54 dager igjen til termin...håper baby kommer ett par uker før... ha en fin sommer:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå