ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 hehehe:)) ingern rier altså, men trodde jeg skulle DØ av smeryte idag tidlig /natt pga symfyse bekkenløsningen min klarte IKKE røre meg/lee meg overhodet, var lam. og når mannen min skulle hjelpe meg ut av sengen (måtte jo ekstremt tisse) sa det PANG og jeg virkelig hyyyylte av smerte, før jeg brast ut i styrtgråt over smerte helvetet... ((( ringte føden i dagtidlig og spurte hva jeg skulle gjøre- fortalte situasjonen og at jeg fødte baby på over 4kg sist gang men fikk verre bekkenplager etter fødselen da, som vedvarte i 2 år- fortalte at jeg, fysioterapaut, og jm var bekymret for hvor mye mere bekkenet mitt vil tåle- jeg redd for å bli invalid etter fødsel... fortalte videre at jeg har vert moden med åpning i to uker, og at jeg håpte de kanskje kunne sette meg igang???? hun (jm på telefon) skulle diskutere det med legene og ringe meg opp igjen så ringte hun etter en stund og sa at legene ville jeg skulle komme med en gang (ikke sånn haste med en gang altså) og sa videre at de ventet meg om et par-tre timer (langt å kjøre) så, øyner et håp her nå, men belager meg på å bli sendt hjem- for å ikke bli så skuffet om så skjer (men må si at jeg blir skuffet om det skjer- og REDD- for jeg har høy smerteterskel, og dette får meg, voksne damen til å GRINE og hyle av smerte- kjennes ut som når en brekker et ben- sånn smerte har jeg om jeg prøver å flytte meg bare en cm--- så dette er skummelt synest jeg- er LIVREDD for å bli skikkelig ødelagt og nå vet jeg at babyen er helt klar- og stor- jeg er moden også (lettere å sette igang?) så..... legger ikke skjul på at jeg håper.... )))))) adios folkens!!!! har en sladre venn fra DIB som skal sladre litt om hva som skjer med meg og om jeg føder (hun er tante til babyen:)) så dere får oppdatteringer etterhvert:)) lykke til til dere andre poppeklare da, håper det blir baby på oss hele gjengen før helgen )
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ååååååå..... Krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!! 3 dager før termin og greier;) Masse lykke til!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Huff, det hørtes ikkje godt ut. Ønsker deg masse lykke til i dag og håper du får bli mamma så snart som mogleg
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Dette MÅ de jo ta hensyn til! Kan ikke tro noe annet. Min medføleelse overbringes herved- har veldig problemer selv med bekken og har slitt med det siden forrige fødsel (3 1/2 år siden nå)- de smertene du beskriver tror jeg jeg har hatt et par ganger, men bare i korte øyeblikk, mannen min får flyttet meg litt og så gir de seg tvert- Hvis du har hatt det sånn i mer enn 10 sekunder, for å si det sånn, ...uææææææh, ja fødselen i seg selv er blåbær i forhold. Masse lykke til:-))))
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til!! Skal tenke på deg i dag :-) Blir spennende å høre hvordan det går. Stoooooooooooor klem !!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Woho!!!! Lykke til! Håper du blir satt i gang, så kanskje en del av smertene forsvinner etterhvert
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til! Håper du får det slik du ønsker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå