Gå til innhold

DA DRAR JEG TIL FØDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe:)) ingern rier altså, men trodde jeg skulle DØ av smeryte idag tidlig /natt pga symfyse bekkenløsningen min

 

klarte IKKE røre meg/lee meg overhodet, var lam. og når mannen min skulle hjelpe meg ut av sengen (måtte jo ekstremt tisse) sa det PANG og jeg virkelig hyyyylte av smerte, før jeg brast ut i styrtgråt over smerte helvetet... :((((

 

 

ringte føden i dagtidlig og spurte hva jeg skulle gjøre- fortalte situasjonen og at jeg fødte baby på over 4kg sist gang men fikk verre bekkenplager etter fødselen da, som vedvarte i 2 år- fortalte at jeg, fysioterapaut, og jm var bekymret for hvor mye mere bekkenet mitt vil tåle- jeg redd for å bli invalid etter fødsel...

 

fortalte videre at jeg har vert moden med åpning i to uker, og at jeg håpte de kanskje kunne sette meg igang????

 

 

hun (jm på telefon) skulle diskutere det med legene og ringe meg opp igjen

 

 

så ringte hun etter en stund og sa at legene ville jeg skulle komme med en gang (ikke sånn haste med en gang altså) og sa videre at de ventet meg om et par-tre timer (langt å kjøre)

 

så, øyner et håp her nå, men belager meg på å bli sendt hjem- for å ikke bli så skuffet om så skjer

 

(men må si at jeg blir skuffet om det skjer- og REDD- for jeg har høy smerteterskel, og dette får meg, voksne damen til å GRINE og hyle av smerte- kjennes ut som når en brekker et ben- sånn smerte har jeg om jeg prøver å flytte meg bare en cm--- så dette er skummelt synest jeg- er LIVREDD for å bli skikkelig ødelagt

 

og nå vet jeg at babyen er helt klar- og stor- jeg er moden også (lettere å sette igang?)

 

 

så..... legger ikke skjul på at jeg håper....

 

 

:)))))))

 

 

adios folkens!!!!

 

har en sladre venn fra DIB som skal sladre litt om hva som skjer med meg og om jeg føder (hun er tante til babyen:))

 

så dere får oppdatteringer etterhvert:))

 

lykke til til dere andre poppeklare da, håper det blir baby på oss hele gjengen før helgen ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååå..... Krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!! 3 dager før termin og greier;) Masse lykke til!!!!!!!!!

Skrevet

Masse lykke til da :)

Skrevet

Huff, det hørtes ikkje godt ut. Ønsker deg masse lykke til i dag og håper du får bli mamma så snart som mogleg :)

Skrevet

Dette MÅ de jo ta hensyn til! Kan ikke tro noe annet. Min medføleelse overbringes herved- har veldig problemer selv med bekken og har slitt med det siden forrige fødsel (3 1/2 år siden nå)- de smertene du beskriver tror jeg jeg har hatt et par ganger, men bare i korte øyeblikk, mannen min får flyttet meg litt og så gir de seg tvert- Hvis du har hatt det sånn i mer enn 10 sekunder, for å si det sånn, ...uææææææh, ja fødselen i seg selv er blåbær i forhold.

 

Masse lykke til:-))))

Skrevet

Lykke til!! Skal tenke på deg i dag :-) Blir spennende å høre hvordan det går. Stoooooooooooor klem !!

Skrevet

Woho!!!! Lykke til! Håper du blir satt i gang, så kanskje en del av smertene forsvinner etterhvert ;)

 

 

Skrevet

Lykke til! Håper du får det slik du ønsker :-)

Skrevet

oooooh så spennende:0)

 

Lykke til!

Skrevet

Masse lykke til!:)

Skrevet

Noen som har hørt noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...