Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 ......må ha mine daglige doser med: *vannmelon *salat med oliven og fetaost *Brus (et par glass på kvelden) *en kaffe mokka med sjokoladesirup
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 vann... Og noe søtt/salt:) Har ikke sånne ekstreme lyster lenger... Men i helgene måååå jeg ha to skiver med peanøttsmør på den ene og nuggatti på den andre og SMASHE de sammen til en sandwich:) Mmmmm.. Og så er jeg ekstremt kosesyk for tida:) Heldigvis har jeg en mann som liker å kose:):)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 epler!! og skive med tykt lag sjokade. nam.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 All form for saftis og ananas! Er konstant tørst så prøver å finne den ultimate tørstedrikken(selv om mange sier det er vann... men nei), har foreløpig ikke gjort det.....
Marolla Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Isbiter. Har også hele tiden lyst på cheeseburgere og cola, men har klart å styre meg unna.
@nne p@ l@nne Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Jeg må ha noe søtt i løpet av dagen. Ikke mye men en liten is eller sjokolade foreksempel. Ellers spiser jeg som jeg gjorde før.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 her går det veldig masse isbiter.. blir gal om jeg ikke får et stoooort glass med isbiter hver dag. ellers er jeg og tullete etter saftiser, særlig solstick og kjempe yes. men jeg har hovedsaklig lukter jeg MÅ ha. sånne ting som skylle middel, spyleveske, såpe med sitronlukt, neglelakkfjerner, og andre kjemiske lukter... *drømme*
Snupi27 Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 hmm.. er det bare meg som ikke har "dilla" på mat osv..? jeg er mer inn i lukter jeg da. hehe.. uff.. garasje lukt og tunnell lukt!! det lukter så godt!! helt merkelig.. hehe.. nesten så jeg har lyst til å smake på det lixom.. =p
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 åååååjaaa, lukten i bilbutikker er jo bare fantastisk!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 neida, christineel.. her og går det mest i lukter... glemte å nevne vaske haller til biler, og varmvoksen man sprøyter på..
Snupi27 Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 hehe! ja, vaskehaller til biler er oxo godlukt! hehe.. det er helt merkelig..!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 mystiske greier... gubben min skulle klippe gress og fylte på bensin der, og gir meg flasken, så må han se strengt på meg med en "ikke lukt, det er ikke bra for dere" komentar... skjønner egentli ikke hva vi har bruk for i de luktene, men
Snupi27 Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 jeg må alltid lukke opp bildøren når samboeren fyller bensin, om jeg fyller på selv så tar det helt av for meg.
Loglady Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 Velkommen til klubben! Jeg ble stående med glassaktig blikk foran sykkelhjulveggen på biltema her om dagen. Gummidekk, olje, bensin, garasjelukt (bil-lukter kombinert med rå kjeller, mmmmm) gjør meg helt vill. Neglelakkfjerner og neglelakk er heller ikke dumt. Skulle likt å vite hvordan det har seg at dette er en klassiker.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 SEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hele tiden. og helst med han ene eksen. Stygt, men sant
Mamman til Tiril Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 Masse isbiter!!!!!!!!!! Og isvann.. Er også veldig lysten på kylling og ostepopp... Har knaska på isbiter hele tiden, og samme gjorde jeg sist... Og det viser på tenne da.. sjikkelig plagsomt, så prøver å begrense meg.. Men er ikke enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå