Gå til innhold

Hva slags "lyster" har dere? - Jeg bare....


Anbefalte innlegg

Skrevet

......må ha mine daglige doser med:

 

*vannmelon

*salat med oliven og fetaost

*Brus (et par glass på kvelden)

*en kaffe mokka med sjokoladesirup

 

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fetaost!!!!

Og peanøttsmør i store doser!

Skrevet

vann... Og noe søtt/salt:) Har ikke sånne ekstreme lyster lenger...

Men i helgene måååå jeg ha to skiver med peanøttsmør på den ene og nuggatti på den andre og SMASHE de sammen til en sandwich:) Mmmmm..:)

Og så er jeg ekstremt kosesyk for tida:) Heldigvis har jeg en mann som liker å kose:):):):)

Skrevet

epler!! og skive med tykt lag sjokade. nam.

Skrevet

All form for saftis og ananas! Er konstant tørst så prøver å finne den ultimate tørstedrikken(selv om mange sier det er vann... men nei), har foreløpig ikke gjort det.....

Skrevet

Isbiter.

 

Har også hele tiden lyst på cheeseburgere og cola, men har klart å styre meg unna.

Skrevet

Jeg må ha noe søtt i løpet av dagen. Ikke mye men en liten is eller sjokolade foreksempel.

Ellers spiser jeg som jeg gjorde før.

Skrevet

her går det veldig masse isbiter.. blir gal om jeg ikke får et stoooort glass med isbiter hver dag.

ellers er jeg og tullete etter saftiser, særlig solstick og kjempe yes.

 

men jeg har hovedsaklig lukter jeg MÅ ha.

sånne ting som skylle middel, spyleveske, såpe med sitronlukt, neglelakkfjerner, og andre kjemiske lukter...

 

*drømme*

Skrevet

hmm.. er det bare meg som ikke har "dilla" på mat osv..?

jeg er mer inn i lukter jeg da. hehe.. uff..

 

garasje lukt og tunnell lukt!! det lukter så godt!! helt merkelig.. hehe.. nesten så jeg har lyst til å smake på det lixom.. =p

 

Skrevet

åååååjaaa, lukten i bilbutikker er jo bare fantastisk!

Skrevet

neida, christineel..

her og går det mest i lukter...

 

glemte å nevne vaske haller til biler, og varmvoksen man sprøyter på..

Skrevet

hehe! ja, vaskehaller til biler er oxo godlukt! hehe.. det er helt merkelig..!

Skrevet

mystiske greier...

 

gubben min skulle klippe gress og fylte på bensin der, og gir meg flasken, så må han se strengt på meg med en "ikke lukt, det er ikke bra for dere" komentar...

 

skjønner egentli ikke hva vi har bruk for i de luktene, men

Skrevet

jeg må alltid lukke opp bildøren når samboeren fyller bensin, om jeg fyller på selv så tar det helt av for meg.

 

Skrevet

Velkommen til klubben! Jeg ble stående med glassaktig blikk foran sykkelhjulveggen på biltema her om dagen. Gummidekk, olje, bensin, garasjelukt (bil-lukter kombinert med rå kjeller, mmmmm) gjør meg helt vill. Neglelakkfjerner og neglelakk er heller ikke dumt. Skulle likt å vite hvordan det har seg at dette er en klassiker.

Skrevet

SEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) hele tiden. og helst med han ene eksen. Stygt, men sant

Skrevet

Masse isbiter!!!!!!!!!! Og isvann..

Er også veldig lysten på kylling og ostepopp...

 

Har knaska på isbiter hele tiden, og samme gjorde jeg sist...

Og det viser på tenne da.. sjikkelig plagsomt, så prøver å begrense meg.. Men er ikke enkelt..

Skrevet

Jeg og har blitt sexgal...

Skrevet

jordbær, fanta,is, go dag bær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...