Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det slutt på morgenkosen for min del. Neste på programmet er klesvask, klesvask, klesvask og litt klesvask.

Ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du vaskebrett du da, siden du ikke har tid å dibbe mens du skal vaske klær? :-)

Skrevet

Alle vi skikkelige mødre vasker klær med vaskebrett. Dersom du ikke gjør det er du en dårlig mor. Og i bekken så klart. Har du ikke bekk i nærheten kan du til nød bruke hageslangen ute og lage din egen.

Skrevet

Jepp. Når jeg ikke får tid til å dra ned til bekken altså.

Veettu, du ville fått sjokk dersom du fikk se hvor mye klesvask jeg har.

Det er nesten så jeg skjemmes, noe jeg aldri gjør.

Skrevet

Ok. Jeg må straks forbedre morskapet, ser jeg. Jeg bor i blokk fra 50-tallet, og der er en vaskekjeller jeg aldri har utforsket. Hvis jeg går ned i kjelleren nå og vasker klær for hånd i 4-5 timer - blir jeg en bedre mor da? Hvis jeg er heldig, står det kanskje en rulle der også...

Skrevet

Hvor mye ville du betalt meg for å ta vaska di? Jeg liker faktisk klesvask men det spiser mye tid - men dersom det var innteksgivende kunne jeg jo kvitte meg med min McJob og vaske på fulltid (hvilket jeg nesten gjør likevel).

Skrevet

Nei, jeg blir sjelden sjokkert over slikt. Du skulle bare sett den haugen som ligger inne på soverommet mitt akkurat nå :-D

Skrevet

Jeg skulle gjerne ansatt deg, men kan ikke friste med så mye. Jeg er ateist og har dårlig råd, så det blir verken cash eller lønn i himmelen. Men du kan få mye kaffe og en del postmoderne diskusjoner?

Skrevet

Der er det sikkert sånne store kar! De kan du bruke, men da må du ha hårruller i håret og chiffonskjerf over. Sånn at du ser bra ut til gubben kommer hjem. Så må du ha pakka pipa hans, varmet tøflene og middagen klar. Og unger skal hverken ses eller høres.

Skrevet

Fan, hvor får jeg tak i hårruller og leggevann til kl. 17 i dag?

Det er et gamlehjem rett borti veien, får gjøre et raid der borte i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg er ikke storforlangende, så om du kaster inn et wienerbrød til kaffen og lover meg noen skikkelig invaginerte postmodernismer så er jeg din for alltid.

Skrevet

Jeg byr to wienerbrød og du trenger ikke engang ta med egen kaffe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...