Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Har funnet ut at det "lønner seg" å veie seg om morningen her nå, vekten viser jo nesten 1,5 kg forskjell morgen og kveld jo!! Rart. Andre? Hvor stor forskjell får dere? Normalt? Sikkert vann som hoper seg opp i løpet av dagen eller?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Har ikke sjekka,men jeg tror det er riiiiiiiimelig normalt. På morra'n er det en del timer siden du har spist noe,og på kvelden så har man jo spist flere måltider i løpet av dagen,så det er vanlig å veie mer på kvelden. Vei deg før og etter du tisser. Er forskjell da og. 100gram pr dl du tisser.
LoveInMyTummy Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har også en forskjell på 1,5kg, så det er nok vanlig.
meg med den lille i magen:) Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 veide meg i går kveld før jeg la meg, veide nesten 2kg mer enn det jeg gjorde i dag tidlig:)
lille tre Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Det er i allefall viktig å veie seg til samme tidspunkt hver gang. Og det er naturlig å veie mere på kvelden enn på morningen. Jeg har masse vann i kroppen og det forsvinner 2-3 kg iløpet av natta/kvelden. Hovner veldig opp nå som det er varmt ute og det blir mye gåing dagen lang.
Mamman til Tiril Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Viktig å veie seg på samme tidspunkt ja... Og nå alt etter hvor langt en er kommet i svangerskapet så saler en jo vann og utover dagen...
Mamman til Tiril Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Glemte jo å si at det er sånn med meg og.. Derfor veier jeg meg bare på mornigen...hehe
bekks Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 helt notmalt, jeg veier nok 1,5-2kg mere om kvelden. er nok mat, drikke, vann i kroppen o.l. ang vektøkning som man skal følge med så må man veie seg på samme tidspnk hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå