Gå til innhold

Grøt...


ejiec++

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt med litt grøt til sitt barn? Isabelle har fått litt grøt hver kveld i snart en uke - lager bare av litt over en teskje grøtpulver - øker gradvis. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her ammes det bare.

Er litt fristet til å prøve litt grøt, for snuppa har sovet litt kortere strekk enn vanlig om natta i det siste. Men tenker vi venter litt ennå, i tråd med anbefalingene. Tenkte å begynne med mat fra ca 5 mnd.

Snuppa er 3 1/2 måned nå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp snuppa har fått litt grøt noen kvelder, 1 ts på 35ml vann, var 4 mnd søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt bare puppen som gjelder, Hedda er foreløpig fornøyd med det. Men jeg gleder meg litt til å begynne å gi henne grøt! Så når ho blir "sultnere" så skal ho få smake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår en 4 mnd nå, og har fått ei teskje grøt to kvelder på rad..Maisgrøt med morsmelk..tynn..Fullammer ellers, og har nok melk, men har hørt at det er lurt med litt smaksprøver.. Tror han fikk litt mer luft i magen, og har hatt litt hyppigere avføring siste døgn, men er vel ikke rart siden tarmene hans kun har fått morsmelk ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Snuppa vår får grøt en til to ganger opm dagen. Lager på 60 ml MME; veksler mellom maisgrøt og risgrøt. Ho ELSKER det! Gaper høyt, og det kan ikke gå fort nok! Har begynt og gå opp til å lage 90 ml. Spiser det ikke helt opp, men spiser mer enn 60. De andre måltidene ammer jeg. På nettene sover ho 10-11 timer uten mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei her går det kun i mme. Frister selvsagt, men tenkte å vente ca 1 mnd til, han blir 5 mnd om 11 dager faktisk. Sover greit på den melka han får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...