Gå til innhold

Planer for dagen?

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var det grisevarmt, idag regner det! JIPPI!

Jeg som har tatt på junior shorts og greier, da får jeg bare bytte!

Jeg drar snart for å hente mamma, så skal vi ut å se på et lokale!

Dere planer for dagen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen, hvor i landet er du da?

Her ser det ut til å bli nok en strålende dag! Vi skal snart lenge oss i bilen og kjøre til veslas bestemor, så skal vi vel en tur på stranda og plukke fine skjell :o)

Skrevet

Ikkeno planer.. kanskje husvask (er fortsatt sliten etter helga) og gåtur

Skrevet

Planen for dagen er:

- færrest mulig turer på do... Magesjau er no dritt.....

- vaske klær

- sikkert en del tid foran denne skjermen her...

- forsøke å nyte dagen som skulle vært en vanlig arbeidsdag...

- kanskje lage middag til mann og barn kommer hjem.

Skrevet

Skal på jobb i kveld, men har ikke lyst :-( Har jobbet sinnsykt mye i det siste (50 timers arbeidsuker på det meste, mangel på bemanning på jobb), nå har jeg lyst å få hentet meg inn igjen, og lyst å være med snuppa. Hun har jo fått helt ekstrem seperasjonsangst fra meg,og er kjempehysterisk bare jeg går 1 meter fra henne :-(

Nå skal jeg ikke ta ekstravakter på mange uker, så får de klare seg uten meg på jobb. Men må ta mine faste vakter, og akkurat nå er det en del :-(

Skrevet

Befinner meg i Østfold jeg..

Skrevet

Når lillemann skal sove så skal jeg putte ham i vogna, legge på ett lokk (sånn plastlokk oppå bag'en for søstra vil sitte på når vi skal trille.. :P ) Også skal vi ta turen til butikken å kjøpe bolle til Kaisa å handle litt :) Lekte i hagen i hele går så for å få litt avveksling så går vi tur først :D Fint vær i dag :) Deilig med litt sol og sommervær!!! Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Her er det også grått å trist i dag. Siden lillemann er i barnehagen og lille fjasen sover så har jeg tenkt til å få i meg litt energi og stryke litt, hente lillemann fra barnehagen å så kanskje vi tar en tur til ikea, men vi får se...

Skrevet

Levere guttaboys i barnehagen, så gå på jobb (begynner klokken 10), pappaen leverte snuppa (hun går i en annen barnehage)

Skrevet

Er en nydlig og varm dag her i dag også..så vi skal være ute helt til i kveld=)

Ungene skal plase i bassenget og hoppe på trampolina og jeg skal kose meg i sola=)

Får besøk av ei venninne på formiddagen også!!

Skrevet

Tror vi skal en liten tur inn til Bergen. Så skal vi bare være hjemme og kose oss. :) :) :) :) :)

Skrevet

Skal besøke bhg hvor han har fått plass. Resten av dagen skal vi være ute i det fine været

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...