Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Igår var det grisevarmt, idag regner det! JIPPI! Jeg som har tatt på junior shorts og greier, da får jeg bare bytte! Jeg drar snart for å hente mamma, så skal vi ut å se på et lokale! Dere planer for dagen da?
smakk Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Næmmen, hvor i landet er du da? Her ser det ut til å bli nok en strålende dag! Vi skal snart lenge oss i bilen og kjøre til veslas bestemor, så skal vi vel en tur på stranda og plukke fine skjell )
fleXibel Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Ikkeno planer.. kanskje husvask (er fortsatt sliten etter helga) og gåtur
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Planen for dagen er: - færrest mulig turer på do... Magesjau er no dritt..... - vaske klær - sikkert en del tid foran denne skjermen her... - forsøke å nyte dagen som skulle vært en vanlig arbeidsdag... - kanskje lage middag til mann og barn kommer hjem.
Sassy. Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Skal på jobb i kveld, men har ikke lyst :-( Har jobbet sinnsykt mye i det siste (50 timers arbeidsuker på det meste, mangel på bemanning på jobb), nå har jeg lyst å få hentet meg inn igjen, og lyst å være med snuppa. Hun har jo fått helt ekstrem seperasjonsangst fra meg,og er kjempehysterisk bare jeg går 1 meter fra henne :-( Nå skal jeg ikke ta ekstravakter på mange uker, så får de klare seg uten meg på jobb. Men må ta mine faste vakter, og akkurat nå er det en del :-(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Befinner meg i Østfold jeg..
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Når lillemann skal sove så skal jeg putte ham i vogna, legge på ett lokk (sånn plastlokk oppå bag'en for søstra vil sitte på når vi skal trille.. ) Også skal vi ta turen til butikken å kjøpe bolle til Kaisa å handle litt Lekte i hagen i hele går så for å få litt avveksling så går vi tur først Fint vær i dag Deilig med litt sol og sommervær!!! Ha en fin dag alle sammen!
ZamZam Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Her er det også grått å trist i dag. Siden lillemann er i barnehagen og lille fjasen sover så har jeg tenkt til å få i meg litt energi og stryke litt, hente lillemann fra barnehagen å så kanskje vi tar en tur til ikea, men vi får se...
bambi på isen Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Levere guttaboys i barnehagen, så gå på jobb (begynner klokken 10), pappaen leverte snuppa (hun går i en annen barnehage)
celodi Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Er en nydlig og varm dag her i dag også..så vi skal være ute helt til i kveld=) Ungene skal plase i bassenget og hoppe på trampolina og jeg skal kose meg i sola=) Får besøk av ei venninne på formiddagen også!!
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Tror vi skal en liten tur inn til Bergen. Så skal vi bare være hjemme og kose oss. :) :)
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Skal besøke bhg hvor han har fått plass. Resten av dagen skal vi være ute i det fine været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå