*Askepott og hjelperene * Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har fått meg en liten kattunge,men den har så løs mage Han er reinslig og går i sandkassen sin,men det ser jo ikke ut etterpå når han løper over gulvet. Tenkte på om han kunne hatt makk i magen,men har ikke sett noe til det. Han spirser bare tørrfor og vann,trodde ikke de skulle bli løse i magen av det? Hva kan jeg gjøre for at den skal bli god i magen igjen?
snirkeline Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ring og spør i en dyreforretning,de har sikkert noen tips.Tror du også kan få kjøpt kattegress,det regulerer magen.Får han tørrfor for kattunger?
Bellanotte Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei det høres ut som om det er maten han får som er problemet. Kanskje du bruker et annet matslag enn det de forrige eierene brukte? De trenger litt varsom overgang til nytt for.
*Askepott og hjelperene * Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Hmm... ja kansje det er problemet ja, jeg får kjøpe et annet merke å prøve det. Men bør alle katter få kur?(Makk kur) hva annet bør man passe på at de får? Takk for hjelpen
Bellanotte Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Vi gir flåttmiddel i pelsen (hvis den går ute da), vaksine mot kattepest hos dyrlege ( en gang i året), ormkur ( 4 ganger i året).
Hjertefamilien Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Da kattemor her fikk kattunger fikk alle ormkur, både mammaen og pusungene.. Den ene kattungen slet med løs mage, og fikk en til runde med ormkur. Da ble den bra :-) (Fås kjøpt på apoteket) Prøv ett annet dyrefòr og gi kun tørrmat og vann...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Ja ALLE katter/kattunger skal ha ormkur. Er vel best med pasta til en sånn liten en =0) La ham få litt bløtmat å du =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå