supergyda Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 "Vi" bor i Bergen. Og her er det jækla fint vær, i tilfelle noen lurer.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 jøss bare bygdetullinger her. Trondheim:)
RundLurt? Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Høh...* Du er vel så mye bygdetulling du og Yppert.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Glem det Rundurt. Når man tar den avstikeren fra E6 for å ta turen opp til deg, så er det nok å bare se på fassongen, tannstillinga og hårklippen:-) Min personlige mening er jo at det området burde vært innført som værnet området både av hensy til folkeslaget og naturen:-) PS. har dere skutt bjørnen?
M by M Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 "bilær og båtær tutær og bråæker!" ;-) Så kan dere gjette!
Atpåklatt ønskes Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 LEVANGER E BÆST!!!!!! Æ har virri bort læng nu, bøtt nåvv æim bækk...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 jeg pleier å si kongsberg bor i oslo nå, men skal ikke bli boende.
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #21 Skrevet 5. juni 2007 Sikte- for der er det alltid pent vær.... (Sør for hovedstaden)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #24 Skrevet 5. juni 2007 jeg tror ikke jeg bør si det, men jeg har akkurat vært der og bredbåndet har ikke kommet dit for å si det sånn *knurr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå