Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er 7 uker på vei i dag. Hadde en del blødninger (festeblødnig?) i starten, men ikke hatt de 2 siste ukene. Er instruktør i aerobic 1 x pr uke, men lurer på om jeg bør kutte timen min. Hadde time i går og det gikk greit, men kjente litt i magen- kanskje innbildning fordi jeg tenkte så mye på det?Det skal vel være ok med lette hopp, men er jo livredd for å miste. Dette er min første graviditet, ingen MA el SA før heller. Hva tror dere? Har dere noen erfaringer? Er det flere instruktører der ute?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er SATS-instruktør, og er nå i min 6 uker og er sykemeldt i en månend til. Grunnen til det er at jeg hadde en MA i febrau og livredd for å miste igjen. Har også blå og røde timer, noe som kanskje ikke er helt ideelt nå... Men i mitt forrige svangerskap hadde jeg samme type timer til 6. mnd. Grunnen til at jeg måtte gi meg da var bekkenløsning..... Så lenge kroppen er vant til å trene skal det ikke være noen fare, men lytt til kroppen og ikke hopp og sprett så veldig. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå