prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 merker dere som har hatt begge deler noen forskjell? jeg har to gutter,og vi har på ul fått vite at den siste her nå er ei jente..men jeg tviler sånn på at det egentli er ei jente likevel jeg;o) nå skal det sies at absolutt ALT ved dette svangerskapet har vært annerledes,og det fra dag en.med guttene hadde jeg to identiske svangerskap ned til minste detalj,som at til og med hjertelyden hos begge lå på samma tall!ikke hadde jeg noen plager heller.. mens med denne her har det vært både ekstremkvalme,syyykt trøtthet,vond rygg og blødninger..sparker sinnsykt mye mer enn de to forrige gangene gjør det og. noen som har synspunkter?
Propellmamma til 2 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har en jente fra før og har nå gutt i magen. Svangerskapene har så langt (er i uke 24) vært helt like. Ingen kvalme, mye trøtt i 1.trimester. Typisk guttemage begge gangene. Bekkenløsningen kom tidligere denne gangen.
Minigull07/11 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hihi.. Det høres ut som meg du! Jeg har vært sinnnnnnnnsykt kvalm, utrolig trøtt og har drit vondt i ryggen pulss ungen har sparket skikkelig de to siste ukene!! Jeg får jente! Fått vite det på de tre siste ultralydene, men de kan jo ta feil, det kan jo være en gutt med verdens minste tiss! haha.. Vet ikke om dette har noe å si, men magen min er veldig rund... Er din? Jeg er førstegangsfødene. Gøy å høre andres erfaringer.
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 min er og rund ja...sitter høyere oppe og enn den gjorde med de to første..hehhe,jeg fikk og høre jente,jordmora sa at her mellom er det ingenting nei,så det er nok ei jente..med mindre det er en gutt med veldig liten tiss da;o)så de det godt da du var på ul? ellers så har jeg dilla på sunnere ting denne gangen..ohgså det er forskjellig fra de to andre,der is sto i høysetet..fnis
Minigull07/11 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Haha.. Jeg har dilla på salat! haha.. Jeg var på ultralyd hos en spesialist da han var i Bergen i april på ultralydkongress. Han er egentlig fra St.Olavs... Han heter noe tysk Harm Blaas eller noe! Han sa at det var ei jente fordi han kunne se det på et bein som ligger nederst i magen! Det beinet lå vannrett, mens hvis det hadde vært gutt hadde beinet stått rett opp... Det var 14+5. Etter det har jeg vært 16+5 og 18+5 og legen sa han ikke så noe og JM sa hun ikke så noe mellom beina! haha.. Pluss at jeg har hatt jentefølelse siden jeg ble gravid! Haha.. men alt jeg har kjøpt er nøytralt, man vet jo aldri.. Quinny i sort, mamma strikker i hvitt... Tenkte å kjøpe bilsete i farge! Maxi cosi i rosa? haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå