Gå til innhold

Er så urolig i kroppen idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en natt med mange dobesøk(må jo tisse hele tiden) så våknet jeg kl 05 og fikk ikke sove igjen, sto opp 05.30. urolig i hele kroppen. vondt i rompeballen og ned i beinet, vondt i bekkenet. kribbler i kroppen. Er trøtt som en strømpe, sovet 4 timer tilsammen.

For en start på dagen :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei

Kan hende kroppen din gjør seg klar nå da...Er jo ikke lenge til du skal ha, så kan jo hende du føder før tiden...

Få håper du blir bedre løpet av dagen da...

klem

Skrevet

Akkurat slik er jeg også. I går kveld var kroppen helt utslitt. La meg kl 23. Da verket jeg i rompeballene og i beina. Og det kriblet i hele kroppen. Følte smertene kom i perioder hele natta. Føltes nesten som begynnende rier faktisk. Men etter jeg våknet i dag har jeg ikke kjent noe mer. Er fryktelig trøtt da... :-)

Skrevet

jeg hadde jo brun/rød utflod igår da, de på føden mente at det kunne være tegningsblødning, og at hvis jeg får rier, så gjør de ikke noe for å stoppe det siden jeg er såpass langt på vei, men selv om jeg gjerne vil ha baby nå, så vil jeg jo egentlig ikke føde enda, så jeg håper virkelig at det ikke er noe på gang, hehe! har ikke kynnere eller rier eller noe sånt da. Lillegutt får nok bare holde seg der inne noen uker til. Er jo 6 uker til termin.

Skrevet

Jeg er egentlig litt klar for fødsel jeg da. Hvis babyen er klar... :-) Selv om jeg ikke har begynt å ordne noe særlig ennå. Skal begynne litt nå tror jeg. Jeg håper virkelig ikke de stopper riene hvis jeg skulle få det nå. Er 7 uker til terminen. Men er jo litt forbredt på å gå over tiden. Gikk 10 dager over med førstemann.

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat som du forklarer det i noen dager nå... utrolig slitsomt.. Har liksom litt på følelsen at jeg kommer til å få før, men er jo littegranne tidlig ennå..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...