Gå til innhold

Flere som skal i gang med husarbeid nå?:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Tyskland i morgen så i dag må jeg virkelig stå på.

-Skal vaske et lass med klær,samt henge opp (takk gode gud for pent vær og sol)

-tørke støv

-støv suge

-stryke

-rydde

-pakke

Hva skal dere andre gjøre?

(jeg er ikke ute etter og gjøre dette på tid altså,må ta litt og litt med en vilter Noah hengende i beina;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kommet litt igang allerede... Har lagt sammen klær, satt på en maskin med klær, ryddet og vasket badet, og sortert ut klær som er blitt for små til lillegutt..:) Så nå spiser jeg frokost og sitter her på dib litt...:)

Men skal vaske hele leilh, tørke støv og vaske bagge terassene ute...

God tur til Tyskland da!!:)

Skrevet

sambo er hjemme i dag, så jeg skal lage frokost til oss, vaske litt klær,vaske kopper og slappe av i solen ;)

har bekkenløsning. Så er ikke stort mere jeg kan gjøre gitt...tihi... sambo tar helge vask på fredag/lørdag ;)

Skrevet

Har kommet litt i gang..

Satt på en maskin med klær og en tørketrommel med sengetøy

Satt på og tømt oppvaskmaskina

Resten av dagen skal jeg jobbe ute i hagen, er jo husarbeid det også vel...?

Skrevet

Blir litt å gjøre i dag ja.Skal feire barnebursdag for datteren min imorra,og voksne på torsdag.Så da blir det litt forberedelser og rengjøring.Ikke alltid så fort gjort med en liten en hengende etter seg som du sier,men får ta litt om gangen:-)

Skrevet

Lykke til med husarbeidet da jenter:)

Her har jeg hvertfall fått hengt opp 3 maskiner samt satt på en til og brettet klær:)

Da er jeg hvertfall i gang:)

Skal henge opp mere klær etterpå når maskinen er klar,men nå er det støvtørking på gang:0)

Kos dere:)

Skrevet

jeg har hengt opp tøy, fått gutten i barnehagen, holder på å brette tøy nå. så skal jeg tørke litt støv. Har også støvsuget.... andre planer er å vaske badet, også under dusjen, vaske kjøkken gulv og lufte alle dyner. her er det forsatt litt overskyet og 16 grader. men solen titter fram blir nok litt kles vask også....

Mammaen min kommer i morgen og da skal vi vaske stue og gang. da er hele leiligheten ren og pen og klar for sommer! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...