Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere først kontaktet helsestasjon med nyheten om at dere var gravid, fikk dere bestilt time der og da? Altså ikke på dagen, men dere fikk hvertfall bestilt en time i nærmeste fremtid?

Nå er det godt over en uke siden jeg ringte, og de skulle ringe tilbske. Ikke hørt et pip. Ringte igjen men fikk beskjed at de hadde mye å gjøre? Lang tid tar det å ringe opp en person?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare sendte en mail til JM (siden hun ikke jobber hver dag her), og fikk time. Men gikk de første kontrollene hos legen, så jeg var ikke hos JM før i uke 26 sånn ca:)

Skrevet

Men hadde nok venta til jeg hadde vært hos legen med å bestille time der kanskje? Har du vært hos legen enda?

Skrevet

Da eg ringte fant de en time til meg med en gang:) Dvs. at eg fikk en time lenger frem i tid hehe...sånn omtrent når eg var i uke 10.

Høres da veldig rart ut at de ikke har tid til å sette deg opp for en time:\

Skrevet

Jeg troppet rett og slett opp på helsestasjonen i januar, da jeg var 12 uker på vei...fikk time hos jordmor i beg av februar, da var jeg i uke 15 el noe sånt...

Skrevet

Hmmm er det legen som jeg skal kontakte? Ringte han men han henviste meg til Helsestasjon..Skjønner ingenitng jeg

Skrevet

Blir så forvirret av de greiene her jeg..For det skulle visst være jordmor som skulle ringe meg opp, men hun kommer ikke inn i bildet før seinere? Nei dette er håpløst..Gikk til fastlegen min sist jeg..Ikke noe stress, blir jo som en kasteball

Skrevet

Du har vel rett til en legetime hos fastlegen din?? Det er jo han/hun som skal skrive ut helsekortet osv? Må være en inkompetent person du har snakket med, hehe.

Skrevet

har vært hos fastlegen min..han gjorde ingenting! bare sa: ja det er vel HS du må snakke med..

Skrevet

Når var du hos fastlegen?

Jeg hadde første kontroll hos han, i uke 12..da fylte han ut helsekortet, tok de blodprøver man skal, målte bt++

Har hatt resten av kontrollene hos jordmor på helsestasjon, ca hver fjerde uke...

Skrevet

Jeg ringte Hs en gang til nå, fikk beskjed om å ta kontakt med fatlege for bestilling av fødeplass osv..pån igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...