Gå til innhold

Det er så deilig at sommeren endelig har kommet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag plasket regnet ned her og det var 7(!) varmegrader.... Helgen gikk med til jobbing, så jeg registrerte jo at det var sol og varmere - men endelig i går - ordentlig, varmt godt vær!

Dro på Toys'r'us og handlet plaskebasseng til den minste - og diiiigert basseng til oss andre!

Nå må revegubben i gang med å lage en liten platting og et legjerde/gjerde rundt hele herligheten, og der skal hele revefamilien ligge og plaske mellom slagene i sommer.

Fint når ferien for det meste ser ut til å bestå av å bli ferdig med det evigvarende oppussingsprosjektet vårt - for ettersom revegubben liker å gjøre tingene selv "sånn at det blir skikkelig gjort - og dessuten sparer vi masse penger" - så tar det litt tid før bad, kjøkken, uteplass osv blir ferdig.

Håper det går med bra med bryllupsplanlegginger, babyer i magen og alt annet dere driver med om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig at du endelig fikk snuse litt på sommeren du også! Jeg er veldig i bryllupsgrier for tida.... sånn ca hele tiden... det er artig! Ha en fin sommerdag i dag også da reven!!!!

god klem fra

Skrevet

åh, eg kjenner meg so godt igjen i revegubben. Brumlefar har akkurat dei samme argumenten, og stadig nye prosjekter på gang, der han for all del ikkje kan leige inn folk, fordi då blir det ikkje skikkelig gjort, og dessuten sparer me masse penger!! Vel avogtil kan eg klare meg med litt mindre standard og penger, berre tingene blir gjort, men den gang ei ---- vel det var vel kanskje ein av grunnene til at eg falt for han ein gong i tida! Dagens lille hjertesukk frå meg, her eg sitt i oppussingsprosjektet vårt. Trur det er på tide eg kjem meg ut igjen i arbeid!

Skrevet

Kjempedeilig med sommeren er det!

Vi har også masse planer og prosjekter, og som med dere er det far i huset som gjerne vil ta frem urmannen og vise verden at han kan ta vare på hus og hjem. Tenker som så at siden mannerollen har endret seg så mye (ihverfall fra da min Trollfar vokste opp) så får man bare akseptere at de gjerne vil regjere på ett område. Hos oss har det resultert i en nesten helt ombygd hytte, ett byggeprosjekt eldstemann er født inn i og som ennå ikke er ferdig.

Ferien skal nok engang tilbringes på hytta, standaren blir bedre og bedre, og ungene elsker å være der!

Plaskebassenget vår skal vi ta i bruk i morgen og gjett om ungene er helt klare på at nå, NÅ er det sommer :o)

Skrevet

Nå fikk dere meg til le godt her jeg sitter - godt å se at det ikke bare er meg som har en sånn mann! c",) (flinke menner vi har, da!)

Bare at av og til skulle jeg ønske at det gikk litt fortere....

Standard her er når revegubben sier at det er ikke rare jobben, det går fort. Vi er nok ferdig til den og den datoen.... - da ser jeg bare på ham og spør: hvilket år snakker vi om? 1.juli i år eller om ett/to/tre osv år?....

Skrevet

Det er skjønt med sol og late dager. Travelbabyen er ikke helt enig. Hun skjønner ikke at vinterbleket hud ikke er spesielt stilig på en mamma som har gått ut over sine bredder... Nå kan det vel diskuteres om det er penere med en brun stor kropp, men det føles slik:-)

Traveltenåringene har også gjort sitt for å spolere soltilbedingen.. Mine nye solbriller ble nok med på skolen. Den samme veien tok solkremen.. Nå har vi mange flasker, men ikke mange nok når de to i barnehagen også skulle ha en hver.

Så her sitter jeg, får dibbet litt i alle fall. Det er noe og samtidig nyte utsikten til det skjønne være gjennom vinduet..

Ha en strålende dag alle sammen, med og uten solbriller..., bryllupsplanlegging, voksende mager og kanskje sommerfugler i magen.

Skrevet

Ja, det er herlig med sommervær!!! Jeg hadde fri i går og gikk og suste i byen hele dagen, drakk latte på Youngstorget med en kompis, shoppet litt og koste meg :) Inviterte en venninne på grillings på kvelden og det var rett og slett en fin-fin dag!!

He he, jeg må også le når jeg hører om mannfolka deres! Her i gården er også jeg som tar action og han som venter.... Han vil gjerne gjøre det selv, men når det tar for lang tid, så har jeg "vips" leid inn en handyman :)

Skrevet

Jippi!!! Deilig sommeruke!!! ....hvorav jeg jobber 4 dagvakter... + at vi har brukt fridagen min i dag til å finne bryllupstøy til smukkasen jeg skal gifte meg med ;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...