Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 På www.greteroede.no, kan du logge deg inn å føre opp hva du spiser. Gartis! Enkelt, men tar litt tid. Fikk selv sjokk i går når jeg så hvor mange kallorier jeg hadde inntatt..... Lurt å gjøre oftere det der gitt!
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Hva er problemet? Kan prøve å hjelpe....
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 kommer inn på det regnearket..hvor det står aktivitet..men får ikke skrevet noe:-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk for supert tips! Men jeg får ingen mail fra de, registrerte meg for 2 timer siden. Tar det bare litt tid?
imsdal med julesmak Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 For å finne ut hvor mange kcal du trenger hver dag så anbefaller jeg www.iform.no - fitnessverktøy
♥2 små gull♥ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Jeg registrerte meg nå og mailen kom med en gang... har sikker skjedd noe feil. Prøv igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå