Twintipp og himmelblå Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Og har det noen bivirkninger på dere? Har prøvd to slag, men de blir jeg så trøtt av. Blæh, en glemmer liksom hvordan den allergien er, før du igjen tror du har influensa:-p
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Livostin bruker guttungen, ser ikke noe tretthets tegn på ham i allefall.
Kamomille Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg bruker ikke mye, men må jeg ty til allergimedisiner er det kun polaramin jeg kan bruke under graviditet og amming. Blir veeeeeeeeldig trøtt av den ja:(
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Men Livostin er vel kun øyedråper? Ja, det er noe dritt at en skal bli så trøtt av dem altså!!
suseduse Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg bruker zyrtec, og er her sløv de første 2 ukene og veldig trøtt, men etter en uke eller 2 blir det bedre! Har brukt de siden jeg var 5 el no Veldig mange allergitabletter er sløvende i begynnelsen, men aerius har jeg hørt at er bra!
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Ok, tusen takk! Det skal jeg nevne for legen etterpå...
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Akkurat nå bruker jeg Poleramin og Rhinocort nesespray. Får ikke bruke annet enn den fæle Poleraminen siden jeg er gravid....blir jo heeeelt sløv av den - så sinnsykt trett....men den funker jo greit på den den skal da, pollenallergien:o) Nesesprayen er også super - hadde ikke klart meg uten den! Vanligvis går jeg på Aerus - tar også det meste av allergien greit og slipper å bli trett. Har også prøvd akupunktur med veldig god virkning! Det anbefales virkelig, men må helst begynnes på i god tid før pollensesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå