Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 I å være overfølsom og hormonell, hehe... Det hjalp vel neppe på at jeg stod opp og var kjempedårlig i dag, helt løs mage og kvalm, men likevel. Stod på kjøkkenet både min mann og jeg og skulle lage frokost, jeg skulle forbi ham for å hente en kniv og skumper lett borti ham på veien forbi hvorpå han sier med munter ertestemme "Ikke dytt da!" og jeg bare blir helt knust! Tårene renner og hikster frem, "Det var ikke meningen å dytte deg altså!", stakkers, stakkers mann, skjønte jo ingenting, han hadde jo bare sagt det på spøk og det visste jeg jo jeg også, men det bare brast for meg altså. Snakk om å være hormonell ja! *flau* Jaja... Fikk nå tatt meg inn igjen og presset ned litt mat, så nå skal vi straks på kontroll, han har tatt seg fri for å kjøre meg, noe jeg er glad for, for jeg orker bare ikke kjøre bil i tre timer i dag! Håper dere andre har en litt bedre dag! ;-)
Trolleliten Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ha, ha... stygt å le... og jeg ler vel heller med deg enn av deg, men det er ganske moro å høre at andre menn og får gjennomgå... Ganske uskyldig, men likevel så avslørende for hvordan man er som gravid =) Lykke til på kontroll.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Åååååå... Jeg tror vi alle har sånne dager.. Helt merkelig hvor hormonelle vi kan være og hvor fullt klar over det vi er.. Thihi.. Får håpe resten av dagen blir bedre;)
oktoberjentene;) Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 hehe.. jeg har også reagert på samme måte når mannen min har kommet med sånne uskyldige kommentarer.. kjempe sår liksom.. merker at jeg er litt anderledes ja men er aldri sint, bare tåler litt lite å blir lei meg ... vel vel... SØTE er vi ;o) lykke til på kontroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå