metteflette Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 God morgen!! Noen som vet hvor man kan kjøpe tights til å ha under skjørt og kjoler for gravide mager? ( er i Stavanger...) På forhånd takk for hjelpen!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Lurer på om ikke venninna mi hadde kjøpt på H&M... Men skal ikke si sikkert...
elly belly Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg kjøpte nettopp tights på b-young og det gikk helt fint. Mulig de har gravidtights på Lindex...?
fox`y Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 jeg kjøpte meg en tights på veromoda.. er ikke for gravide da,men den strammer ikke under magen eller noe..fungerer bra den syns jeg.. de hadde både helt lange og de som gikk lenger oppå leggen... har leta etter sånn for kunn gravide men har alldrig funne d... de på veromoda koster 130 kr iallefall:O)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg kjøpte tights for gravide på H&M i går Riktignok i Bergen da, men går ut i fra at de har i Stavanger og
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 jeg kjøpte tights på cubus. de er kjempe gode. går rett under kneet. og klemmer ikke på magen. er ikke til gravide men jeg bruker de hele tiden:) merket er rockroyal og de kostet bare 70 kr:))))
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 har kjøpt på hm, de har også på lindex. for gravide
Mild, Marcus & Mille Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har kjøpt på både h&m og lindex Den fra lindex ble litt stor rundt magen for meg, men nå har jeg ganske liten mage.. Så anbefaler h&m om du har litt mindre mage da ;D Den fra lindex bare sklir ned på meg hele tiden..
Raych Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg bruker bare vanlig tighst jeg som går under magen. Fungerer veldig bra:) Nå er det jo uansett for varmt til å gå i så veldig masse klær.
*keiko med jente og gutt* Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Det så jeg etter men fant det ikke, kjøpte en vanlig på cubus jeg og den fungerer kjempe fint!!!
metteflette Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk for mange flotte tips jenter!! Jeg skal ta meg en tur å kikke litt.. Har noen virkelig stygge åreknuter, så jeg går ikke i skjørt uten tights under! Så desperat etter å finne noen gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå