nr2eprins Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Da har frøkena blitt 4 år. Vi feiret dagen sammen med noen venn-og venninner, og det ble en kjempefin bursdag. Været viste seg fra sin beste side, så trampolinen ble flittig brukt. De var mer eller mindre ute fra de kom til de dro. Og jeg som var bekymret over at jeg ikke hadde kommet på noen aktiviteter til dem. Så ordnet de seg selv... ) Spurt henne om bursdagsfeiringen imorrest, og hun hadde hatt en fin fin dag. Ingenting er vel bedre enn det. En annen side, er at vi ble oppspist av mygg. Våknet inatt av at det klødde... ( Har fått høre at gravide ikke skal bruke Eurax. Er det noen som vet hvorfor, og eventuellt har noe annet å anbefale for å dempe kløe??
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Aner ikke hvorfor, men prøv å smør på litt aloe vera gel? Så bra bursdagen ble vellykket ))
nr2eprins Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Det har jeg faktisk liggende, takk for tipset
bambi på isen Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Bruker ikke folk med svangerskaps kløe eurax da?? Men alovera gel virker sikkert like bra:-)
nr2eprins Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Vet ikke... Var på appoteket og handlet sånn myggkrem igår. Spurte om det var noen fare at jeg brukte den.. Da sa hun i kassa at hun ville ikke anbefale det iom. At eurax som var det mildeste på markedet ikke ble anbefalt å bruke av gravide... Hadde det så travelt igår at jeg bare sa javel, og glømte å spørre hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå