ZamZam Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 og jeg liker ikke å bli stukket av noe som helst, spesielt ikke sprøyter.. Skal ha med meg barna fordi jeg vil vise lillemann ( som har legeskrekk) at mamma også tar vaksiner slik at hun kan reise og treffe pappa, men jeg er redd jeg kommer til å begynne å grine.. *hulk*neida gutten min det gjør ikke vondt *bhuuuhuuu* Det virket som en god ide da jeg fikset avtalen, men nå må jeg si jeg angrer...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Det går nok så bra så Jeg gruer meg alltid når jeg vet jeg skal stikkes, men vaksinestikk har jeg funnet ut at igrunn ikke gjør noe vondt.. svir litt bare når de spruter inn vaksinen... De vaksinene jeg har tatt da hvertfall Lykke til!
ZamZam Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Det gjorde ikke så vondt som jeg hadde fårestilt meg, den ene kjente jeg ikke og den andre svidde litt. Grudde emg for ingenting, ha kommer sikkert til å grue meg neste gang også, men det var da iallefall noe posetivt i dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå