Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Etter man får barn.. er det meningen at det skal bli sånn her? Det er akkurat som jeg bor sammen med en god venn.. (snakker om typen min altså). Vi kysser kanskje 1-2 ganger i uka , har sex 1 gang i mnd. Han jobber , sover på sofaen , jeg jobber , kommer seint hjem , legger meg i senga,, De siste ukene har vi såvidt sagt natta til hverandre når vi har lagt oss.. Har en tælp på litt over året !
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 forventer du at ting kommer automatisk? man må nok jobbe for det man vil ta vare på det ligger ikke ferdiginnpakket på trappa heller
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hva vet du om vi jobber for det eller ei ?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Er det virkelig sånn det blir?..........Det er vel litt opp til en selv, hvordan det blir. Vi har aldri hatt det sånn. Værtfall ikke fått 3 barn sammen da...hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Men hva skal vi gjøre da? Vi snakker ofte om det . Bestemmer oss for å være bare kjærester en stund osv. Men det funker tydligvis ikke..
Sibas Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Det er veldig lett å glemme hverandre litt i en periode etter man har fått barn. Det kan være utslitende! Men om du og kjærsten din skal komme ut av det på en ok måte bør dere finne litt mer tid til hverandre. Og det er ikke unormalt å ha lite sex i perioder. Det er sånn for de fleste, selv om ingen snakker høyt om det. Hva med å overraske han på sofaen en gang..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Jo jeg kunne jo såklart det , men lysten er ikke like stor.. De få gangene vi har sex er det kun for at han skal "tømme" seg.. :/
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Ups........såpass. -tror dere må begynne å "date" hverandre igjen jeg.
Sibas Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Reis på hyttetur! Dersom dere har mulighet til det altså.. Deilig soling, tur og kos med rødvin på kvelden ;-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 hva vil du da. vil du ha et forhold så er du nodt til å snakke med han om det. jeg ville ikke godtatt at vi ikke sa natta til hverandre , jeg ville også sakt hvor mye jeg elsker mannen min daglig, jeg hadde kysset mannen min dagligog jeg hadde tatt initiativet til sex hvær gang jjeg fikk lyst på han. og var er det grunner til at det ikke går å ha sex der å da hadde jeg likevel fortalt han at jeg var kåt på han. vi har vært sammen i snart 10 år, og ja det er perioder som ikke er slik en ønsker det man må jobbbe, begge to, men for at man skal jobbe så er man nødt til å snakke sammen om hvordan det er og hvordan man ønsker det. da går det ann for begge å gjøre noe for at den andre skal ha det godt. enten det er en liten nuss hvær dag eller annet. ja jeg og mannen min er gode venner han er faktisk den beste vennen min men vi er kjærester, og det er viktig å ikke glemme det. forstålig at forholdet blir litt labert i perioder, man har en liten en som krever mye, når begge jobber og har andre forpliktelser så blir hverdagen slitsom og det blir lett og glemme eller utsette å bevare kjærligheten. men det å bevare den gir jo energi det og. jeg sier ikke at dere ikke jobber med forholdet, men dere må finne ut deres måte og løse det på. hos oss er det gode samtaler på kvelden natta, om våre felles drømmer. det å passe på at vi sitter i armkroken til hverandre daglig og koser. det kan føre til mye. barnevakt har også hjulpet en del man får en kveld for seg selv og romantikken.
innMariSterk Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Noe av det teiteste jeg leser er når noen skriver "gode samtaler". Da blinker lysfontena rett rundt hjørnet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå