Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter det ved halebeinet og nedover....?? har bare så vondt i ene skinka..hehe !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn begynte det til meg. Kjentes som om jeg holdt på å gro hale og hadde veldig vondt inni den ene skinka. Og så ble det bare værre. Gå til legen og få fysioterapeut!

Skrevet

Takk skal du ha...er 5mnd på vei...:-)

Skrevet

Sånn begynte det på meg.. i uke 11:=/

Kom deg til fysioterapi !!!

det hjelper! Jo lenger du venter jo værre blir det..

Lykke til>;=)

Skrevet

Huff, ikke noe trivelig. Jeg var 4 mnd på vei da jeg begynte med det der og ble raskt sykemeldt da jeg gikk og løftet myyye på jobb. Kom deg til fysio for å få "stoppet" det så det ikke blir værre i hvertfall. Lykke til videre m svangerskapet.

Skrevet

Jeg fikk også sånne "vondter" i skinka. Men det trenger ikke være BL, men at det er noe som presser på isjasnerven (tror jeg det var). Men ta kontakt med legen og få henvisning til fysio. Jeg rakk aldri det før jeg ble bra:)

Skrevet

Hvis det viser seg at det er bekkenløsning så få et sånt belte ganske fort. Hvis man er flink og bruker det hele dagen hver dag så er det som natt og dag. Det var det for meg i hvertfall, jeg hadde kraftig bekkenløsning og måtte bruke rullestol på det værste. Etter 1 uke med belte kunne jeg gå i butikken og jeg ble bare bedre og bedre. Du kan få et hos fysioterapeut eller kjøpe babybelt i babybutikken,

Skrevet

Jeg bruker også belte. Kjøpte det hos en bandasjist! kalles bekkenbelte!

Klarer meg ikke uten.....

Skrevet

Hei! Ikke vær for rask med å tro bekkenløsning. Jeg fikk også denne diagnosen, men fysio/vannterapi hjalp ikke i det hele tatt. Gikk derfor til min faste kiropraktor, som konstaterte bekkenlåsning. Etter noe behandlinger var jeg helt fin. Vondtet forsvant helt.

Dette er kun ment som et tips, men et velment et.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg kjenner det både i halbenet, i rumpa og lysken - og så stråler det nedover bena (innsidene av lårene spesilet). Er 33 uker nå, og er ganske plaget, men i begynnelsen kjentes det mer ut som mensesmerter. Nå har jeg både bekkenløsning og bekkenlåsning. Låsningen sitter i korsryggen.

Skrevet

Jeg har ikke gått til fysio i det hele tatt jeg da...legen min mente det var bortkastet tid siden bl er hormonelt - så det kunne ikke bli bedre med fysio likevel...beste er å slappe av og å finne gode hvilestillinger mente han....bekkenbelte har jeg - syns det funker sånn passe...

Skrevet

Jeg har bekkenløsning denne gangen, og kjenner det mest i høyre rompeball. Kjennes ut som noen setter en kniv i meg av og til.

Det eneste som hjelper er å ikke gå langt og løfte tungt føler jeg.

Skrevet

Du kan ikke ha bekkenlåsning også da? Denne "kniven" er det jeg kjenner i korsryggen...og legen min sa at det var bekkenlåsning.

Skrevet

Bekkenløsning utløses av hormoner ja.....men det kan jo føre til låsninger i korsryggen eller muskulære plager fordi man bruker musklene mer/annerledes ofr å kompensere for "slarken"

Og da har fysio absolutt noe for seg. Godt å få løst opp i både ledd og muskler:)

Skrevet

Ja, kanskje derfor jeg har bekkenlåsning....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...