Turid Laila Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 .. til å sitte her med tak i ryggen. Bah får jo ikke sove! Kynnerne, hvis det er det det er er jo til å leve meg, men så vondt i ryggen da!!!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Uffda. Får heller ikke sove. Har ingen tegn til noe nå je. Får bare ikke sove.*frustrert*
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Kyennere eller rier? Har du hatt kynnere i ryggen før?
Turid Laila Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Nei aldri hatt kynnere i ryggen før. Men det bygger seg opp i ryggen for så å komme kynnere. Det gjør jo ikke vondt så det kan jo ikke være noe på gang heller. Og så lenge det ikke er regelmessig så gidder jeg ikke ringe heller. Er jo bare ryggen som er vond.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hehe!! Så du hadde skrivi på msn til meg,,, I natt fikk jeg faktisk sove godt jeg!!!! Hvordan gikk det med deg da?
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 kynnere/veer kan like gjerne komme i korsryggen som forran..ved min første fødsel,satt smertene både forran og bak,mens med nr to bare forran og delvis nedover i lårene..så det kan tydeligvis variere fra fødsel til fødsel
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 er min lille AngellEngel her, eller har Jonas valgt seg bursdag i dag??
Turid Laila Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Nei ser ut til at han har ombestemt seg! Gikk å la meg igjen i firetiden, og da fikk jeg sove. Våknet en del ganger etter det da, men nå ser det ut til å ha gitt seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå