Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Nå skulle jeg jo skrive et innlegg og spørre om noe (som faktisk var litt viktig). Men.. når dette vinduet kom opp og jeg skulle begynne å skrive så var det vekk.. *hmmff*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Ja.. er litt "styr".. Vi er jo hjemme alle fire for tiden, men det er litt sånn.. jo fler kokker jo mer søl, hehe.. I dag var vi på sykehuset med snulla.. Gulsotten ser ut til å være på vei til å trekke seg tilbake :-) Helt tilfeldig at jeg så en lapp som hang på kjøleskapet i dag om at storebror hadde legetime.. (1 time etter lillesøster sin time på sykehuset). Sambo hadde bare hengt lappen opp uten å nevne timen.. Men joa.. går vel i orden etterhvert.. Imorgen tror jeg storebror skal få ta seg en tur i bhg. en time eller to så vi får fått unna litt vask og kanskje tatt en liten dupp.
Northernlights Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Den tåka har jeg bodd i lenge,nå.... ( ...tror det går direkte fra ammetåka til senilitet her i gården...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Hehe.. Huff.. Jeg håper på litt solskinnsvær før seniliteten tar meg..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Kan ikke huske at jeg var så ille etter storebror... men... på en annen side er det ikke så mye jeg husker for tiden. ;-)
Twig Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jaa, det pleier nok å bli litt sånn.. men det er ikke nå du skal tenke så mye på det snupp ) Det er bra gulsotten forsvinner nå Vakker lita jente altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå