To fine jinter ;o) Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Og vet du hvor mye den evt koster? ;o)
Lunalill Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Du får kjøpt bra pumpe på apoteket.. Heter avent og er kombinert manuell og elektrisk.. Koster 1000kr Er veldig fornøyd med den sjøl, og har prøvd eks antall pumper som ikke kan måle seg med den:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Har de ikke lånepumper på helsestasjonen der dere bor? Jeg tenkte å kjøpe, men så leide jeg på sykehuset først, men nå har jeg hentet på helsestasjonen.. En helt grei medela pumpe. Mulig jeg kjøper en litt mindre og lettere håndterlig medela pumpe om jeg blir å pumpe lenge.. men håper jo snulla skal kvikne til litt etterhvert så hun orker å spise selv..
To fine jinter ;o) Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Joda:o) har lånt på helsestasjonen, men det er så mye bedre å ha min egen. Har en manuell en, men de elektriske er så mye mer effektive. Er medela pumpen bra eller? Hvor mye koster den, og hvor får man kjøpt den evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå