Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har lenge gruet meg til denne dagen. Venter meg en real smell. Skal på sykehuset til Mikael fra morgenen av, og ta han med på rommet vi har fått tildelt nede i gangen, "hybelen" vår på barneavdelingen.. Sitte der med han time etter time, og allerede nå kommer tankene på hva som kunne vært og hva som kommer til å bli, de forsvinner nok ikke.. Har mange dager ikke lyst til å dra dit, for det er så fælt å sitte og se på han med den visshet jeg har om at jeg vil miste han før eller senere. Men samtidig er det ingenting jeg heller vil enn å sitte med han og la han kjenne mamman sin inntil seg.. Når hendene hans begynner å rykke og han spenner kroppen i bue legger jeg hånda mi over til han roer seg. Når han sutrer og skriker går vi rundt og vugger, men bare så langt ledningene rekker.. Takk for all omtanke alle sammen, dere er gode å ha i vanskelige tider.. Det er god terapi for en ulykkelig mamma å skrive dette ned og dele med andre mammaer. Hold godt rundt ungene deres så mye dere kan, jeg skal holde godt på min Mikael (og selvfølgelig Andreas) hele dagen i "morgen". En vet aldri hva livet bringer! ............
Teltpluggen Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Huff.. Vet helt ærlig ikke hva jeg skal svare jeg.. Kan egentlig bare sende en STOR klem! Og si atter en gang at det er to helt Herlige gutter du har:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 *gråter* Så utrolig spesielt. Jeg mister ord. Har sagt det før og sier det igjen: Du er en skikkelig tøffing. Det må du kanskje være, men dog. Jeg er glad du vil dele det med oss. Det får i allefall meg til å tenke på at man ikke skal ta allt i livet for gitt. Ting kan fort bli annerledes enn man hadde tenkt seg, og det er fort gjort å glemme. Håper virkelig det finnes et lys i tunnellen for dere. Tenker på dere. Klem
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Åååh... Nå renner det her!!! En stooor klem i morgenen fra meg også!!! At det går ann å være så sterk som både du og Mikael er helt utrolig... Jeg unner dere ALT godt, og håper dere får det så fint sammen som overhode mulig UANNSETT hvor lenge det varer.... Klem!!
ana baroma Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Du imponerer meg stadig vekk! Å dele alt du gjør med oss, det krever både mot og styrke. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det, og sender heller mange gode tanker og ønsker til deg og din familie! Klem, og håper du får en fin dag tross alt:)
Miss RM Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Sitter på jobb, og tårene renner!! Heldigvis har ikke så mange kommet enda :-) Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg beundrer dere! Du har sikkert dine tøffe stunder, men at du klarer å være så sterk, er helt utrolig! Jeg logger meg på her hver dag, spent på å se om det er noen nye oppdateringer fra deg, og blir like glad hver gang det er gode nyheter. Håper selvfølgelig det fortsetter slik, krysser alt jeg har for dere!! Nyt tiden sammen og lykke til videre!!!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Uff, kjenner jeg holdt litt ekstra godt rundt kulemagen min når jeg leste dette. Det er så utrolig trist at dere må gå igjennom dette her. Det virker som om dere evner å nyte den tiden dere har sammen, og det er godt å se, selv om man såklart skulle ønske situasjonen var en helt annen. Mikael er heldig som har en familie som er så glad i ham, og som gir ham så mye kjærlighet og omsorg den tiden han har her. Kos dere med lillegutten og nyt tiden!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Kan ikke gjøre annet enn å sende flere gode tanker og klemmer til dere i disse vanskelige dagene... Du er kjempesterk Lillegull, historien din har rørt de fleste her på bim...
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 tøff er du! virkelig! fåtallet her kan vel tenke seg til hva du gjennomgår i denne tiden,men vil si det står stor respekt av at du faktisk orker å oppdatere oss i alt det tunge,både med bilder av prinsen og noen ord om hvordan det går:o) kasnkje er det terapi for din del og:o) stor klem til deg og mikael,håper dere får mange gode minner sammen:o)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Takk for oppdatering fra deg Lillegull! Du er flott! Vi er mange som følger med dere og heier på lille Mikael! Klemmer!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Aaahhh.. En kjempestor klem til deg fra meg også Lillegull!!! Er en helt utrolig historie dere har! Er noe spesielt med denne dagen ja! Skulle selv ha hatt termin med lillegutten min idag! Min lillegutt skulle ha blitt 1 år idag...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Tårene renner.. Har sagt det før, du og din familie e tøff.. Du imponere mæ stadig vekk, med at du deler din historie med oss.. Sender så mange klemmer som overhodet mulig..
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til... Tenker masse på dere. Klemmer.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Å kjäre deg! Nå begynte jeg å gråte også! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg annet enn at jeg virkelig föler med deg! Klem fra
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 Gråter og hikster eg.................... Stå på, håper du har noen skuldre å vende deg til, du må ha en tøff tid. Men tøffe tider gjør oss sterke, nyt tiden din med Mikael. Må være grufullt med de anfallene. Tenker på dere når eg sitter her på BIM. Koz og klem han og ta mange bilder, fot/handavtrykk også videre lag en kozelig album...........Ble litt rart det her men det er ikkje så lett når tårene renner. Tenker på kor vanskelig det var når vi ikkje viste med minste jenta vår kor alvorlig det var med hennes "lillefeil" du må ha den utrolig mye verre. Skrive er veldig lurt, skriv deg gjennom alt det hjelper. Er storebror med påsykehuset? Klem klem klem
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 vet du,hver gang jeg leser noe du skriver kan jeg føle smerten din.. men jeg kan umulig vite åssn du har det,utenom at du må ha det helt for jævig.. å se sin lille øyensten kave slik.. jeg hadde ikke orka det,tenker om det hadde vert marcus. du er utrolig sterk,beundrer deg.. får klump i halsen hvergang du skriver..
evigoptimist Skrevet 12. juni 2007 #18 Skrevet 12. juni 2007 Kjære lillegull! Må si enda en gang at jeg føler med dere oppi alt dette! Jeg er så uendelig takknemlig for at mine to barn er friske - men vet at det ikke er noen selvfølge.... Din historie gjør sterkt inntrykk og får meg til å se med nye øyne på mine trivielle hverdagsproblemer. Håper Mikael får flest gode dager i sitt liv, uansett hvor lenge dere får sammen med han. Ta godt vare på hverandre og storebror midt oppi det hele!! Mange, varme klemmer fra
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. juni 2007 #19 Skrevet 12. juni 2007 Å, Lillegull.... Jeg får ikke sagt det ofte nok: Du er utrolig!! Beundrer deg så utrolig mye!! Her har jeg hatt en dårlig dag med sutrete unge, og synes synd på meg selv... Og så kommer du... Ting blir satt i perspektiv!! Tusen takk for at du deler opplevelsene med oss, det er rørende og sterkt å lese!! Du skal vite at vi tenker på deg og dere hver eneste dag!! Stor klem fra meg!!
spirenr 2 er gutt! Skrevet 12. juni 2007 #20 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ikke ord Lillegull. Takk for oppdatering. Det er mange som tenker på dere og historien rører mange av oss. Du er veldig sterk, beundrer deg den styrken du innehar. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå