Gå til innhold

Da er termindatoen her..

Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge gruet meg til denne dagen. Venter meg en real smell. Skal på sykehuset til Mikael fra morgenen av, og ta han med på rommet vi har fått tildelt nede i gangen, "hybelen" vår på barneavdelingen.. Sitte der med han time etter time, og allerede nå kommer tankene på hva som kunne vært og hva som kommer til å bli, de forsvinner nok ikke..

Har mange dager ikke lyst til å dra dit, for det er så fælt å sitte og se på han med den visshet jeg har om at jeg vil miste han før eller senere. Men samtidig er det ingenting jeg heller vil enn å sitte med han og la han kjenne mamman sin inntil seg.. Når hendene hans begynner å rykke og han spenner kroppen i bue legger jeg hånda mi over til han roer seg. Når han sutrer og skriker går vi rundt og vugger, men bare så langt ledningene rekker..

Takk for all omtanke alle sammen, dere er gode å ha i vanskelige tider.. Det er god terapi for en ulykkelig mamma å skrive dette ned og dele med andre mammaer.

Hold godt rundt ungene deres så mye dere kan, jeg skal holde godt på min Mikael (og selvfølgelig Andreas) hele dagen i "morgen". En vet aldri hva livet bringer!

............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får helt vondt på deres vegne.. Store klemmer og mange tanker sendes deres vei =)

Skrevet

Ta vare på hvert minutt og minnene sammen, Lillegull.

Du er tøff og sterk. Jeg beundrer ditt mot :)

Gratulerer med termindagen i morgen! Er også en milepæl i livet.

Skrevet

Gratulerer med termindagen:)

Dere er tøffe,både dere og Mikael!Vi er mange som tenker på dere.

Skrevet

Vil bare sende deg maaaaange store klemmer!!!

Du er utrolig sterk!!

Skrevet

Sender deg en stor klem!

Skrevet

Stor klem til deg.

Håper dagen går greit...

Skrevet

Kjære Lillegull!

Jeg tenker så på dere, og i dag spesiellt. Har en liten bursdagsgutt i huset her i dag, så denne datoen er spesiell for meg og. Men i dag når huset fylles av 5åringer vil mine tanker også gå til dere og lille Mikael. Gratulerer med termindato! Håper dagen blir fin for dere, og at dere får samlet enda flere gode minner og gledelig øyeblikk før sola går ned.

Klem fra Senja. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...