Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo vært en stilig fødselsdato for vesla da, men jeg ville ikke satt mye penger på at det skjer innenfor dette døgnet.

Overtidsspøkelset er nå rett over meg- det er tungt å takle dette nok en gang. Modningsakupunkturen har hvertfall ikke gitt de helt store resultatene for meg. Huff...

Nei- jeg får ta alle de tunge tankene og skylle dem ned i do eller noe, og så forsøke å se om det er noe søvn å få i natt. Har for en gangs skyld ingen maserier, så helt umulig er de jo ikke.

god natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, terminen min i dag også.. Skal bare vente til å føde i morgen, så er på en måte litt "heldig" da, men gruer meg endel til å bli satt igang, fordi det kan være veldig heftig.. Men, men ikke alt man kan bestemme heller..

Får håpe det ikke blir så lenge igjen for deg da, og bra du får akupunktur, for de tok alle maseriene mine også, deilig å kunne slappe mer av, man trenger jo det på slutten nå.. ;)

Skrevet

God natt.

Uff. Den modningsakkupunkturen har jeg jammen mista trua på også. Og kanelen. Og bringebærteen osv....

Snart er babyen her uansett. Veldig snart.

Sov godt..

Skrevet

Ja min også. Dvs min menstermin. Noen dager igjen til min ul-termin., Du skal se at vi snart sitter med gullene våre på fanget. Glede glede!!!

Skrevet

Ser ikke ut til at det blir i dag for min del heller.... Jeg er 2 dager over termin, så at man rykker nærmere fødsel dag for dag er i alle fall sikkert. Men jeg må si at jeg bekymrer meg litt for risikoen for å gå hele 17 dager over.. (som i Tr. heim), tror i alle fall jeg må legge meg ned å syte og klage etter 10 dager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...