Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hadde jo vært en stilig fødselsdato for vesla da, men jeg ville ikke satt mye penger på at det skjer innenfor dette døgnet. Overtidsspøkelset er nå rett over meg- det er tungt å takle dette nok en gang. Modningsakupunkturen har hvertfall ikke gitt de helt store resultatene for meg. Huff... Nei- jeg får ta alle de tunge tankene og skylle dem ned i do eller noe, og så forsøke å se om det er noe søvn å få i natt. Har for en gangs skyld ingen maserier, så helt umulig er de jo ikke. god natt!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Ja, terminen min i dag også.. Skal bare vente til å føde i morgen, så er på en måte litt "heldig" da, men gruer meg endel til å bli satt igang, fordi det kan være veldig heftig.. Men, men ikke alt man kan bestemme heller.. Får håpe det ikke blir så lenge igjen for deg da, og bra du får akupunktur, for de tok alle maseriene mine også, deilig å kunne slappe mer av, man trenger jo det på slutten nå..
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 God natt. Uff. Den modningsakkupunkturen har jeg jammen mista trua på også. Og kanelen. Og bringebærteen osv.... Snart er babyen her uansett. Veldig snart. Sov godt..
Xenaen Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja min også. Dvs min menstermin. Noen dager igjen til min ul-termin., Du skal se at vi snart sitter med gullene våre på fanget. Glede glede!!!
Forskeren Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ser ikke ut til at det blir i dag for min del heller.... Jeg er 2 dager over termin, så at man rykker nærmere fødsel dag for dag er i alle fall sikkert. Men jeg må si at jeg bekymrer meg litt for risikoen for å gå hele 17 dager over.. (som i Tr. heim), tror i alle fall jeg må legge meg ned å syte og klage etter 10 dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå