Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn ja, der fikk jeg oppmerksomhet.

Altså- bilstol til bestefar sin bil.

Lett å montere

Ok pris siden vi allerede har en dyr stol og bestefar skal kun kjøre fra vårt hus og til hans hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel og hvor tungt er barnet?

Skrevet

Hvilket sete har du fra før?

Skrevet

Bakovervendt acta graco. Det er altfor avansert for en stakkars, utålmodig og lite teknisk bestefar. Gutten min skal først overnatte hos mormor, deretter til bestemor, og så til mormor igjen. Stolen må kunne flyttes lett over fra den ene bilen til den andre

Skrevet

Hehe, jeg forstår... Da anbefaler jeg faktisk besafe comfort... Det er fremovervendt og det kom svært godt ut i testene... Enkelt å montere og sitter som støpt i bilen...

Skrevet

Tror faktisk de er på kampanje nå til rundt 1500 kroner...

Skrevet

Takk, skal sjekke dette ut. Ligger vel på rundt 1700 kr nytt? Kanskje jeg kan få tak i et som er pent brukt

Skrevet

Det kan godt hende ja... Vi har et slikt i bestemors bil, og vi er kjempe fornøyde alle sammen... Vær litt forsiktig med å kjøpe et brukt... En vet aldri om det er skadet...

Skrevet

For å si det slik-- jeg fant ingen av interesse på finn, så ender nok opp med nytt... Urgh, blir en dyr ferie på mammaen og pappaen dette...

Skrevet

Huff ja... Du får trøste deg med at gullet sitter tryggt og godt, vil absolutt si at etter bakovervendt sete så er det setet tingen :-) Så selger du det etterpå ;-)

Skrevet

BeSafe Combi

helt genialt sete. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...