Gå til innhold

Ant. kopper te om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å drikke den berømte bringebærblad-teen i dag. Men lurer på hvor mange kopper man bør drikke om dagen for at det skal virke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har ikke noe svar til deg, men lurte på hva den teen skal være bra for?

forresten så jeg at vi har termin samme dag :o)

hvor skal du føde?

Skrevet

tror jeg så noe om tre kopper pr dag ? Den skal styrke livmoren. Gjøre den mer "pressedyktig" tror jeg.

Skrevet

Den skal visst hjelpe til med å gjøre livmoren moden, og kan drikkes fra uke 35 ifølge hun helsekost-dama som solgte den. Men har også lest her på BIM at man kan drikke den i hele 3.tri.

Jeg skal føde på Akershus Universitetssykehus. Og du da?

Skrevet

3 om dagen ja, det skal jeg klare - takk for svar Regnbuemor!

Teen er heldigvis god, men i denne varmen frister det mer med noe iskaldt!

Skrevet

jeg skal føde på ahus jeg og :o) kanskje vi sees der, hihi!

Skrevet

Oi så morro da! Skal gå rundt med plakat på magen jeg med teksten: "hvor er lengter med spire?" så finner vi hverandre!

Hvor bor du da?

Skrevet

Kanskje du kan drikke den som iste??

Skrevet

Det skader jo ikke å prøve!

Skrevet

vi flyttet til grua(hadeland) hvis det sier deg noe, forbi nittedal og den veien. flyttet hit i april, men før det bodde vi på lørenskog. leide leilighet fra ahus, boligområdet ved siden av ahus. jobbet der. hvor bor du da?

Skrevet

Åja! Bor i Eidsvoll jeg da. Og jobber på ahus...

Skrevet

hvordan er formen din om dagen da? jeg sliter med bekkenløsning og er sykemeldt pga det. Er sliten om dagen, orker ikke så mye. Puster som en hval, hehe! ikveld merket jeg plutselig at jeg hadde brun utflod med litt rødt i, ringte til føden, hun sa at det var igvertfall ikke noe farlig. sa at det kanskje var tegningsblødning på gang, og hvis jeg får rier så gjør de ikke noe for å stoppe det.... fikk jo litt panikk, ungen må jo ikke komme nå! jeg er ikke ferdig med innkjøp, og jeg er IKKE forberedt til å føde, hehe! men jeg ahr ikke vondt da, så det går nok bra :o)

Skrevet

Formen er ikke akkurat på topp her heller. Har ikke bekkenløsning, men veldig vondt i ryggen. Dessuten har jeg mye kynnere som varer leeeenge, og når de kommer (f.eks etter 10 meters gange) så blir jeg sinnsykt tissatreng! Så føler meg litt lite mobil sånn sett. Jobber 50% nå for tiden da.

Lykke til med blødningen da, får håpe den i magen venter noen uker til med å komme ut!

God natt:)

Skrevet

uff, det hørtes ikke noe godt ut nei! mye skal man være borte i når man er gravid :o)

skal legge meg jeg og.. natti natt!

vi snakkes :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...