mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 0 , termin i dag.. Skal settes igang i morgen tidlig.. Jippiii!
Marolla Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Da må nok Marollamor legge til et minus foran tallene sine.... -1 dager igjen
Lillegutt ble junibarn Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 da var vi kommet til minus 6 dager..snufs.
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 1 dager igjen (bim er ikke så god i norsk!)
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 -4. dag på meg. Kanskje jeg blir strippet på kontroll hos jm i dag. Håper i det lengste
mari~m/ lillebror. Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 1 dag igjen her:O) og bli satt igang i morga på termin:O)
Ninni36 Skrevet 5. juni 2007 #23 Skrevet 5. juni 2007 Minus 2 dager på meg, og her skjer det jammen svært lite ennå. Skal til jordmor i dag da, så kanskje jeg kan få litt "drahjelp".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå