Gå til innhold

Jeg går ikke ned i vekt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg holder på og bli sprø... Nå er det 3 mnd siden pia mi blei født, og under graviditeten la jeg på meg nesten 40kilo... Jeg gikk ned 17 rett etter fødselen, men så blei det bom stopp!...

Tar det lang tid før stoffskiftet og kroppen bynn og fungere normalt igjen?.. For jeg har 20 kilo til som skal av...

Tror jeg blir sprø!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er der jeg å.... Men gutten min er snart 2 og jeg sliter med mine siste 10... la på meg ca 22...

Skrevet

Spiser du nok?

Hvis du ikke får i deg nok mat, tar du ikke av. Husk at når du ammer, krever kroppen mer mat.

Meld deg inn på vektklubb.no, da får du utregnet kaloribehovet ditt, og kan holde styr på hvor mye du egentlig får i deg

Skrevet

Opp 23 og 19 kg med mine, på ett årsdagen var jeg gått ned alle kiloene + noen bonuskilo.

Skrevet

Jo mener jeg spiser nok.. Spiser 3 ganger daglig og prøver og få i meg en variert kost...

Men kan vel hende at d ikke er nok......

Skrevet

3 ganger er ikke nok!!! Skal ha minst 5 måltider til dagen. Små og hyppige måltider. Satse på langsomme karbohydrater, mye frukt og grønt. Magert pålegg, sunt fett som rapsolje, omega 3.

Skrevet

Så må du gå tur- minst 30 minutter daglig. Gå så du blir svett.

Jeg la på meg 30 kg i forrige svangerskap, og jeg skal love deg at jeg har slitt for å få av meg hvert gram. Oppdaget at kiloene ikke renner av automatisk:)

Skrevet

Ja det kan vel hende at jeg har tålmodighet til en 3 åring når d gjelder vekta mi:-)

Skrevet

Er flink til og gå turer, og spiser mye frukt... Men må vel kanskje bli litt flinkere til og spise grønnsker...;) Og kanskje bynne og spise oftere, var vel kanskje ikke så dumt d nei;) hehe

Tusen takk for tipset... Og jeg må vel bare bli flinkere til og være tålmodig og;)..

Skrevet

Frukt er forresten ikke alltid så sunt som man skal ha det til.

Husk det er mye naturlig sukker i frukt...

Skrevet

Jo det er sant.. Men det er bedre enn godteri. Men skal prøve og få i meg mere grønnsaker, for d spiser jeg for lite av:)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...