MammanTilGullene Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg har ikke vært inne på denne siden på flere år, men var her mye da jeg ble gravid med førstemann. Husker fra den gangen at det var mange her som hadde PCOS, og som hadde problemer med å bli gravid. Det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg hva symptomene er, og hva sykdommen går ut på? Jeg fødte i fjor sommer. Jeg sluttet å amme i mars. Etter det har mensen ikke kommet i rute igjen. Jeg har veldig mye småblødninger. To-tre uker i slengen. Sterke menssmerter store deler av tiden. Det verste er at jeg har begynt å få masse hårvekst i ansiktet. Det begynte med noen hår på haka, så kom det stadig flere mørke hår på overleppa. Nå ser det ut som jeg kommer til å få kinnskjegg også. Stemmer dette med symptomene? Det høres hormonelt ut, gjør det ikke? Jeg skal til legen på onsdag. Hvordan sjekker man om man har noe slikt?
2 fine små Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har ingen gode svar aa gi deg, men det finnes et eget forum for PCOS, sjekk bare i scrollmenyen til venstre. Helt sikkert flere som har raad der inne, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå