♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hvor har dere kjøpt/skal dere kjøpe bade-balje til babyen??
spindel med spire :) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hei Har kjøpt badebalje på IKEA, veldig grei og til en brøkdel av prisen de tar andre plasser
Enitsirk79 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Har også kjøpt på IKEA, den virker helt grei, med sånn anti-skli og greier.
oktoberjentene;) Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ikea her også gitt.. virker grei den da... ;o)
j05-g07-fødeklar Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Vi kjøpte aldri badebalje til første mann for 2 år siden, og kommer ikke til å kjøpe denne gangen heller. Vi badet i vasken og når den var for liten så badet vi i badekaret gikk så fint atte...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 vi kjøpte på ikea, men skulle helst hatt en til å ha på hytta... Kommer til å være der oppe så mye som mulig... De på bebisbutikkene koster jo mer enn en vippestol!!
Yrha Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Ikea eller tummy-tub... klarer ikke å bestemme meg!!?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Vi har også kjøpt på Ikea Super pris og antiskli både under baljen og inni.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 jeg har også kjøpt på ikea. er visst god kvalitet, hørte om en som har brukt den til 3 unger og skal bruke den til nr 4 nå. jeg betalte 69kr for den
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 De på IKEA er fine og rimelige, men veldig mye mindre enn de du får i babybutikker som koster mer. Så hvis du har tenkt å bruke den lenge (f.eks. hvis du ikke har badekar), kan det lønne seg å investere i en større balje.
prins 07, prins 10 Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Ser ut til at ikea tjener godt på baljene sine, hehe. Har kjøpt der vi også.
Én til Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, er visst eneste unormale vi, da. Kjøpte nemlig badebaljen på Babyshop, i bébé jour-serien (beige). Den har praktisk propp i bunnen og passet til stativet vi hadde fra før :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 pappan har kjøpt luksusbadebalje med innebygd termometer og såpe- og shampodispenser:-). det er han som får bli badesjef og bade lille babyen vår. har kjøpt på barnas hus.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Vi har kjøpt stor, fin badebalje og badestol på babshop. Koster 1\3 av prisen i sverige:)
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 vi har kjøpt stellebord m balje i sverige og den var ikke så dyrt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå