Gå til innhold

Badebalje til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt/skal dere kjøpe bade-balje til babyen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Har kjøpt badebalje på IKEA, veldig grei og til en brøkdel av prisen de tar andre plasser :)

Skrevet

Har også kjøpt på ikea.

Skrevet

Har også kjøpt på IKEA, den virker helt grei, med sånn anti-skli og greier.

Skrevet

Ikea her også gitt.. virker grei den da... ;o)

Skrevet

Vi kjøpte aldri badebalje til første mann for 2 år siden, og kommer ikke til å kjøpe denne gangen heller. Vi badet i vasken og når den var for liten så badet vi i badekaret gikk så fint atte...

Skrevet

vi kjøpte på ikea, men skulle helst hatt en til å ha på hytta... Kommer til å være der oppe så mye som mulig... De på bebisbutikkene koster jo mer enn en vippestol!!

Skrevet

Ikea eller tummy-tub... klarer ikke å bestemme meg!!?

Skrevet

Vi har også kjøpt på Ikea :) Super pris og antiskli både under baljen og inni.

Skrevet

jeg har også kjøpt på ikea. er visst god kvalitet, hørte om en som har brukt den til 3 unger og skal bruke den til nr 4 nå. jeg betalte 69kr for den

Skrevet

De på IKEA er fine og rimelige, men veldig mye mindre enn de du får i babybutikker som koster mer. Så hvis du har tenkt å bruke den lenge (f.eks. hvis du ikke har badekar), kan det lønne seg å investere i en større balje.

Skrevet

Ser ut til at ikea tjener godt på baljene sine, hehe. Har kjøpt der vi også.

Skrevet

Hehe, er visst eneste unormale vi, da. Kjøpte nemlig badebaljen på Babyshop, i bébé jour-serien (beige). Den har praktisk propp i bunnen og passet til stativet vi hadde fra før :-)

Skrevet

pappan har kjøpt luksusbadebalje med innebygd termometer og såpe- og shampodispenser:-). det er han som får bli badesjef og bade lille babyen vår. har kjøpt på barnas hus.

Skrevet

Vi har kjøpt stor, fin badebalje og badestol på babshop. Koster 1\3 av prisen i sverige:)

Skrevet

vi har kjøpt stellebord m balje i sverige og den var ikke så dyrt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...