jentebabymom Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 jeg har mensensmerter hver dag nå.ikke mye men de kommer hver deg....hva betyr det?skal det være slik i uke 34???
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei!! Jeg er i uke 32 og har hatt menssmerter i nesten hele svangerskapet. Slitsomt! Det skal vel ikke være sånn, men de finner ikke helt ut hva som gjør det. Har vært innlagt for fare for prematurfødsel, å har ligget i 10 uker nå... Men tror ikke det har noe med de smertene å gjøre da... Siste gynokologen jeg snakket på mente på at livmora mi "jobbet" liksom hele tiden, å at det var masse sammentrekninger...derfor jeg har de smertene... men man vet jo ikke. Det at du har sånne smerter kan også være de livmorbåndene som driver å strekker seg... Men hvis det forverrer seg så bør du vel ta kontakt med legen din...)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ringte til føden i går ang mensensmerter... Fikk beskjed om at det var slitsomt, men helt normalt.. Er 38+0 idag!!
jentebabymom Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 takk detr svarene..!jeg våkner opp å har veldig vondt om natten også det har forverret seg, men antar jo at det er forbredende til ankomsten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå