Gå til innhold

Jeg gruer meg, jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mårra begynner sambo i ny jobb, og han skal pendle... drar på bussen litt over kl. 05 om morgenen, og kommer ikke hjem før ca. 1815. På fredag kan han muligens være hjemme ca. 1615.

Til nå har han hatt en veldig fleksibel jobb, og har stilt opp mye hjemme. Nå havner alt på meg...

Er også usikker på hvordan gutten vår på snart 3,5 år takler dette. Han er vant til å ha pappaen sin mye hjemme. Minsta på 6,5 mnd tror jeg det går greit med.

Noen som kan trøste meg litt?:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan trøste deg jeg!

Jeg er og mye alene med ungene.Og det går veldig bra det så lenge en er innstilt på dette.

Prat med han på 3,5. Fortell om jobben osv. Kanskje han kan komme på besøk der en gang. Så skjønner han hvor han er og hvorfor han ikke er hjemme.

Dette går så fint så=)

Skrevet

Huff..

Sambo her har pendlet.. (Nå er han hjemme med laaang pappa perm.).

Er ganske slitsomt bade for den som pendler og for den som er hjemme, men man venner seg jo til det.

Skrevet

Vi har forresten hatt med lillemann på 2,5 en del turer hvor vi har dratt sammen med pappaen til jobben hans (i Oslo) har kjørt både tog (som pappaen tar til daglig og bil, om vi f.eks skal noe spes). Så har vi sett hvor pappaen jobber og hilst på de på jobben hans.

Også har vi mens pappaen jobbet gjort noe artig og handlet, og av og til besøkt min gamle jobb (vi bodde i Oslo tidligere, derfor sambo fortsatt jobber der).

Tror det er fint for de å se det. Er lettere å forholde seg til det da.

Også går det jo ann å kombinere det med noe annet og lage en dagstur ut av det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...