Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Mener jeg hørte at ryggen til barnet former stolen, og det er ikke bra? Men de bruker da vel bare den stolen en liten stund? Datteren min hadde en brukt en etter fetteren sin, det gikk da fint det.
*Kleopatra Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hmm..det har ikke jeg hørt. Men "vår" vippestol er av den solide typen, kan regulere både ryggen og underdelen. Tykk og polstret, så den kan umulig formes av en liten baby. Men kanskje det gleder for vippestoler som kun er av et tynt stoff? Ala Babybjørn.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Tror det er ganske safe.. er jo ikke så mye de sitter der. Sko derimot er det man ikke skal kjøpe brukt fordi det former seg.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Tja, enten det, eller så er det bare litt hysteri. Hehe.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Sko er greit nok, skinn former seg jo etter foten. Prøver å kutte litt ned her, hvor mye nytt trenger egentlig et lite barn.. Trubbel skal bli ny og miljøvennlig. Og slutte med sløsing.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Vi kommer ihvertfall til å bruke baby bjørn vippestolen etter storebror til lillesøster.. Den er riktignok utvasket og ikke særlig pen lenger, men syntes ikke den ser noe annerledes ut i formen.. Nei.. Vi får slite den ut.. Forbruket er høyt nok på andre ting.. Syntes ikke man skal drive å kjøpe nytt hele tiden og kaste fullt brukbare ting.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Nei, det synes ikke jeg heller. Hadde brukt den etter storesøster om vi hadde hatt den enda. Så prøver å skjerpe meg der. Det er litt verre med brukte barneklær... Har ikke klart å kjøpe noe annet enn nytt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå